Hoi Allemaal, Graag jullie advies. Ik zit nu in mijn eerste iui behandeling. Bij de eiblaasjes meeting zagen ze iets zitten wat er niet hoort. :-k De assistent dacht aan een cyste en de arts denkt een oud eiblaasje uit vorige cylclus. Hoe dan ook wat het dan ook is het doet verschrikkelijk pijn! Zo erg dan ik er misselijk van ben(sinds vanacht is het zo erg de weken ervoor was het nog redelijk te houden). Pijnstillers werken slecht 1 uur en een warm bad ook maar eventjes. Ziekenhuis wil het aankijken omdat als het een oud blaasje is het er in de volgende cyclus uit zou moeten gaan. (Ze hebben de IUI gewoon doorgezet). Wat nu volgende cyclus daar doe je toch geen iui voor ](*,) Wie heeft er ervaring mee wat te doen. Welke pijstillers? Nu naproxen en paracetamol geprobeert. Kan het te maken hebben met de clomid/Pregnyl? Die hele IUI zal wel nergens op uitdraaien deze keer want heb al sinds dinsdag (10 dagen na inseminatie) bruine afscheiding Groetjes Nicole
Nee, geen ervaring mee, maar ik wil je wel sterkte wensen. Als ik ongesteld ben, werkt ibuprofen (400 mg) bij mij altijd het beste voor de pijn. Misschien kan je dat proberen (maar dan pas later, teveel door elkaar slikken zal ook niet helpen). En heb je ook een kruik geprobeerd? Of zo'n kersenpittenzak op je buik. Heel veel sterkte!
Hoi Nicole, Wat ik altijd had bij hormonen, bij clomid en nu ook bij Gonal F en Decapeptyl, is dat er altijd 1 cyste te voorschijn komt en ja dit is best pijnlijk. Vaak verdwijnt hij wel weer vanzelf, het ligt er maar net aan. heel veel succes. Groetjes, Elvira
ik heb een keer 5 grote cysten gehad (toen mocht ik geen hormonen spuiten) en verder heb ik ook wel eens dat er een 'restje' zit, maar dat kan geen kwaad. ik heb van die restjes geen pijn verder.
Hallo Elvira, fijn om te horen dat ik niet de enigste ben. Heb jij het ook elke cyclus met hormonen zo een cyste? Ik heb nu voor de vierde keer van de acht keer clomid die pijn. Groet nicole
Hey Nicole, Je bent echt niet de enigste, heel veel meiden hebben hier last van. Ik was vanmorgen voor een fm in het ziekenhuis en er was er alweer 1 aanwezig. Zolang het er maar 1 of 2 zijn kan het geen kwaad. Ik heb het wel bij iedere poging, maar het kan wisselen. Vervelend hoor meis van die pijn. Hou je rustig. Liefs, Elvira
Ik heb geen hormoonpillen gehad, maar ik heb ook een cyste. Heb er alleen helemaal geen last van, maar word wel woensdag operatief verwijderd.