JsztD, ik ben nu eigenlijk zo benieuwd... Ik wil het echt graag weten! Mijn vriend loopt al op voorhand te praten tegen mijn onderbuik, terwijl er misschien niets zit! hahaha Ik ga er gewoon een aantal halen. Dan kan ik morgen testen... Mocht dat op niets uitlopen, kan dat altijd nog zaterdag of zondag (mocht mijn ongi uitblijven) toch? Misschien wijt ik inderdaad wel de kwaaltjes teveel aan een eventuele zwangerschap. Misschien zit het wel allemaal in mijn hoofd! Houd mijn eigen lichaam me voor de gek!
Hahaha nou heerlijk toch.. zijn jullie bewust met kinderen bezig? Wel lekker dat je vriend er nu al zo mee omgaat En inderdaad, ik zou ook gewoon een paar testjes halen (voor die paar euro) en gewoon testen.. mocht het niks zijn doe je het idd gewoon nog een keertje.. En ja.. het kan ook zijn dat je het ''verzint'' haha maarja dan weet je dat ook weer toch?
ik had 4 dagen voor mijn nod al een posi test... wel heel licht... je moet dan wel met ochtend urine testen... pas rond je nod test je overdag ook duidelijk zichtbaar positief succes
En wat heb je gedaan? Oke ben er een beetje vroeg bij voor de zaterdag. Hihi Kruidvat testen zijn lekker goedkoop.
Hoi dames, Ik heb gisteren een test gedaan: negatief. Wel een vreemd schaduwstreepje, maar niet overtuigend positief. Vandaag ben ik volgens mij gewoon ongesteld geworden.. Ik wil nog wel even afwachten of de ongi ook echt doorzet. Misschien morgen nog maar even testen..
Wat spannend! Ik word nu ook wel heeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd hoor! Heb je alweer getest? En idd, een tweede streepje (hoe licht ook) is een streepje...