Zou ik zwanger zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Hartogje, 23 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Sinds anderhalve week heb ik veel last van pijnlijke borsten, ik ben heel erg moe en sinds deze week een apart gevoel in mijn onderbuik(borrelend gevoel alsof er iets beweegt). Af en toe pijnlijk gevoel en op mijn buik liggen is niet altijd prettig.

Aanstaande maandag moet ik ongi worden, maar ik heb nog nooit zo'n last gehad van mijn borsten en zo ver van te voren. Ook heb ik een aantal dagen last gehad van duizeligheid.

En gister toen ik plat op mijn rug in bed lag voelde ik links onder in mijn buik een "bobbel".

Maar het "rare" ik ben netjes aan de pil en de kans dat je door de pil heen zwanger wordt is klein.

Dus mijn gevoel gaat uit dat ik zwanger zou kunnen zijn ;)

Wat denken jullie?

2. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Als je net zwanger zou zijn dan voel je geen bobbel en geen gerommel (ja je darmen). Enige manier om erachter te komen of je zwanger bent is een test doen. Verder de borsten en al het anderen kun je ook hebben omdat je ongesteld moet worden.

3. FishersGirl

FishersGirl Actief lid

9 apr 2011
    378
    0
    0
    Regio Utrecht
    Tsja, de pil is nou eenmaal niet 100% betrouwbaar, dus... als je morgen niet ongesteld wordt gewoon een test doen meid! Je kunt het maar beter zeker weten... ;)

4. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Ik ga zeker weten een test halen. Want ik krijg steeds meer symptomen!!!

Het zou wel typisch weer iets zijn wat mij kan overkomen. Dus misschien zit ik bij die 1%.;)

Mijn pil is laatst veranderd. Volgens mij was de fabrikant veranderd ofzo Het heeft dezelfde naam maar de vorm is toch anders en ik had al een beetje het gevoel dat ie niet "werkte" zoals ik gewend was.

5. jesje08

jesje08 Niet meer actief

Waarschijnlijk heb je een goedkioere versie gekregen van de apotheek.
    Dat krijgen mensen steeds meet van medicijnen en ook de pil,hoor idd vaker dat het dan veel minder werkt..

6. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Eerlijk gezegd denk ik eerder dat je last hebt van het de overgang van pil A naar pil B.. Daar kan je soms bijwerkingen van krijgen, heb ik in het verleden zelf ook gehad. Heel vervelend.

De klachten die jij noemt doen mij niet direct aan een zwangerschap denken maar een test biedt uitkomst natuurlijk ;)

7. linbabylin

linbabylin Bekend lid

28 aug 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Nou ik ben wel benieuwd! Laat je nog even weten wat de test zegt.
    Je lijkt het bijna al zeker te weten haha.
    Ben benieuwd!

8. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    Tjaa moeilijk om te zeggen kan inderdaad ook je darmen zijn.. ik had ook overal last van toen ik wisselde van pil later ben ik naar de nuva gegaan...

9. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Dat ik gewisseld ben van pil is 4 maanden(miss wel 5) geleden. Dus het zou toch niet zo lang duren voordat je bijwerkingen krijgt die ik heb.

Ik ga straks testen, dus wie weet. Manlief vind het nooit leuk als ik testen koop omdat ik twijfels heb om het maar zo te noemen. En als ie dan negatief is dan balen we toch wel.

10. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    De test was negatief, dus over een paar dagen weer proberen!

11. FishersGirl

FishersGirl Actief lid

9 apr 2011
    378
    0
    0
    Regio Utrecht
    Hmmm... toch wel een beetje jammer..? Als jullie allebei telkens balen bij een negatieve test is het misschien toch wel eens tijd om die pil in de prullebak te gooien...? ;)

12. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Ja ik zit er ook hard over na te denken, maar waar wij mee zitten is dat ik nu sinds 1.5 maand een nieuwe baan heb.
    Ze mogen je niet ontslaan omdat je zwanger bent maar helaas heb ik het al eerder meegemaakt en toen heb ik een miskraam gehad. Deze zwangerschap was toen iet gepland.
    Eindelijk hebben we een leuk vooruitzicht met mijn werk en alles. En als ik dan weer zwanger raak zo snel dan zijn we bang dat het zich zal herhalen.

Ik word op mijn werk heel erg gewaardeerd en heb al dingen geleerd die je meestal pas na een half jaar of jaar leert, maar toch.

13. FishersGirl

FishersGirl Actief lid

9 apr 2011
    378
    0
    0
    Regio Utrecht
    Hmm ja een herkenbaar probleem... Denk je dat je na een jaar wel een vast contract krijgt? Dan is het wel verstandig om nog een paar maandjes te wachten... dat geeft je wel een stuk meer rust als je eenmaal zwanger bent.

14. Hartogje

Hartogje Actief lid

15 sep 2009
    228
    0
    16
    Ja daarom, maar het kriebelt heel erg hier!!!

Ik loop alweer een paar weekjes met de kriebels.
    Zou zo graag ook een broertje of zusje willen voor onze dochter van bijna 2 . En zelf heb ik altijd al geweten dat ik meer kinderen wil.
    Het lijkt bijna of biologische klok begint te tikken haha.

Er speelt ook meer mee, want dit jaar hebben we gehoord dat ik aanleg heb voor borst en eierstokkanker en dan heb ik ook zoiets ik wil niet te lang wachten.

Deel Deze Pagina