Ik heb rond 5 oktober onveilig seks gehad. En mijn laatste menstruatie was begonnen op 22 september. Nou zou ik als het goed is 20 oktober ongesteld moeten worden, dat is aankomende donderdag. Ik slik wel de pil. Maar ben bang dat ik zwanger ben. Kan ik voor nu ergens aan merken dat ik zwanger ben? Of moet ik wachten tot mijn menstruatie? Bedankt Groetjes Smurfje.
je kan met de Kruidvat testen 2 voor 5 euro volgens mij al vier dagen van te voren testen..en als deze negatief is..kan je het een paar dagen later nog eens proberen. Waarom denk je zwanger te zijn? Ben je een pil vergeten?
Nee ik ben niet de pil vergeten. En voor zo ver ik het me kan herinneren heb ik die dag ook geen diarree gehad of dat ik over gegeven heb. Ik ben er gewoon weg bang voor dat ik zwanger ben, aangezien de condoom geschuurd is. En nu de laatste twee dagen voel ik me niet zo heel erg lekker, alsof ik een buikgriepje onder te leden heb. Dat kan natuurlijk ook zo zijn, aangezien het nu best wel heerst. Het is gewoon een onzekerheid, mijn vriend zegt dat ik me nergens zorgen om hoef te maken. Maar toch maak ik doe ik het. Kan eigenlijk niet wachten tot het donderdag en ik hoop zo erg dat ik gewoon ongesteld word.
Volgens mij is de kans wel heel erg klein dat je zwanger bent hoor. Je geeft al aan dat je de pil goed slikt. in principe hoef je geen condoom te gebruiken. Omdat je je toch zorgen maakt zou ik als ik jou was om jezelf gerust te stellen bij de kruidvat een test halen. Er zitten er 2 in een wit doosje voor samen 5euro. Test het met ochtendurine. Als er geen tweede roze streep op staat dan ben je waarschijnlijk niet zwanger. Als je op jouw dag niet ongesteld bent dan zou ik de volgende dag de 2e test doen. Niet te druk maken hoor, stress kan je ongesteldheid ook uitstellen. Succes
je zou alvast een testje kunnen wagen, maar als die negatief is zegt t nog niks.. Op zich kun je altijd zwanger raken.. hier deed de pil niets.. de kindjes kwamen er dwars doorheen....ligt er ook aal welke pil je slikt denk ik.. over microgynon 30 (nu andere naam) hoor ik vaak dat men ondanks goed gebruik toch zwanger raakt.. Tis afwachten meis...