Hi Lady's Ik ging net na toilet voor te plassen en zag tot mijn verbazing dat er bloed in mn inlegkruisje zit. Het loopt er niet uit ofzo. heb me verschoond dus hou het ff in de gaten. Moet ik de vk bellen?? Ik had alleen vanmorgen krampjes en opeens maar da was maar 1 minuutje vanmorgen een rare druk van onder. Ik heb zowiezo vandaag om 17uur een afspraak bij de vk. Mijn moeder zei dat ik het ff in de gaten moest houden en dalijk nog eens moet kijken. Ik bewaar het inlegkruisje maar ff. Pff schrik me rok, nu voel ik wel vanalles haha Ik ga me maar vast ff douchen voor het geval dat.......
Ja was geen prop, ziet uit zoals je ongesteld bent zeg maar beetje uitgelopen in inlegkruisje. Ben nerveus haha
Volgens míj is het weg nu. In het nieuwe inlegkruisjes alleen 2 hele lichte stipjes. Meen wel telkens wat eruit te voelen lopen haha. Maar met douchen met niks gezien en ook niet met afdrogen Moet ik de vk nu al bellen of gwn wachten tot 17 uur?
Ik zou ook afwachten, het is zo 17 uur. Wel spannend hoor meid!! Misschien wel voortekenen van de bevalling?? Ik blijf je volgen!
He, hoe is het nu? Heb je er nog last van? Misschien wel het begin van.... Straks even na vragen bij je vk, evtneem je gewoon je inlegkruisje even mee! succes!!! Laat je even weten hoe het is gegaan?