Hoe groot is de kans?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door memv2, 30 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. memv2

memv2 Actief lid

17 feb 2012
    331
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net ongesteld geweest en heb altijd een regelmatige cyclus en mijn eisprong op dag 12. Ik slik geen pil meer ivm migraine dus gebruiken we condooms. Zaterdagavond hebben mijn vriend en ik seks gehad, ik zat 1 dag na de laatste dag van mijn menstruatie. Omdat het kort na mijn ongesteldheid was hebben we zonder condoom gevreeen maar is niet in mij klaar gekomen. Gisteren had ik een zeurderige pijn in mijn onderbuik en vandaag rekbaarslijm...shit mijn ei...nu al? Onverwacht dus nu mijn ei al...hoe groot zou de kans zijn op een zwangerschap? Ik heb al even gegoogeld maar kom er niet achter. Dat het stom is dat weet ik;)

2. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Spermacellen kunnen volgens mij max. 3 dagen overleven. Kans lijkt mij klein maar wel aanwezig. Wel vreemd dat je dat nu ineens je ei al hebt terwijl je aangeeft dat je altijd een regelmatige cyclus hebt?

3. Ssh

Ssh Actief lid

11 nov 2013
    276
    1
    0
    Als je seks hebt zonder voorbehoedsmiddel heb je denk ik altijd wel een kans om zwanger te worden!
    Sommige zaadcellen blijven wel 10 dagen tot leven.
    Hier zou je denk ik pas achter kunnen komen als je je volgende menstruatie verwacht

4. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Wat ik tot nu toe gelezen heb kunnen zaadjes 3 tot max 6 dagen overleven. Als hij niet in je is klaargekomen is de kans heel klein (maar wel aanwezig) dat er zaadcellen bij jou zijn gekomen. Er is dus een hele kleine kans dat je zwanger zou kunnen raken. Wel vind ik je ei dan wel heel vroeg. Je kunt ook vruchtbaar slijm hebben voordat je ei er is hè? Succes met afwachten!

5. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik had vorige week maandag vruchtbaar slijm en donderdag pas 'ei' pijn. Dus er kunnen best nog wat dagen tussen zitten voordat je ei daadwerkelijk springt. Als je voor het zingen de kerk uit bent gegaan wordt de kans op bevruchting nog vele malen kleiner. Maar ja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit ;)

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Klein maar daar heb je weinig aan als je net die ene 0,0001% bent die wel zwanger wordt ;P (geen echte kans maar gewoon zomaar wat natuurlijk)

7. memv2

memv2 Actief lid

17 feb 2012
    331
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dus ook de ovulatiepijn die ik altijd heel duidelijk voel. Als er een 3e bijkomt zou dat niet erg zijn hoor....maar nog niet gepland :) Voor zover het te plannen valt natuurlijk. Dus gewoon maar wachten totdat ik ongi wordt.

8. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik heb altijd ruim voor mijn eisprong al vruchtbaar slijm, misschien stelt dat je gerust... Voor de zekerheid kun je ng ovulatietesten doen, dan word je misschien ook geruster.
    Succes!

9. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Vandaag rekbaar slijm betekent op z'n vroegst morgen de eisprong. Zaterdag sex plus 3 dagen voor de zaadcellen (max) betekent dat je veilig bent :)

Deel Deze Pagina