Hoi Hoi, Ben nu toch wel erg benieuwd wat er nu aan de hand is... Misschien dat hier iemand mij kan helpen. 20 september heb ik mijn laatste pil voor de stopweek ingenomen. Vervolgens kwam er niks en tot op de dag van vandaag nog steeds niet. Natuurlijk al een zwangerschapstest gedaan maar die was ook negatief. Waarom blijft dan de menstruatie weg? Sommige zeggen ontpillen... maar ik neem aan als je gewoon netjes je pil slikt en je in de stop week zit je dan toch ongi moet worden en dat dat dan niet zo lang moet duren? Alvast bedankt
Dat duurt wel heel lang inderdaad.. ontpillen is meestal pas na de stopweek volgens mij. Dus dat lijkt het me inderdaad niet. Misschien een idee om je huisarts te vragen? Hoor ook wel eens dat mensen een negatieve test hebben maar dat uit een bloedtest wel blijkt dat ze zwanger zijn. Zo niet hebben ze misschien een andere verklaring. Succes ermee!
Een vriendin van mij heeft dit ook wel eens gehad. De maand erop werd ze dubbel en dwars ongesteld Indien je zeker wilt zijn, gewoon inderdaad even om advies vragen bij je huisarts.