Hoi iedereen, Ik heb vrij weinig zwangerschapskwaaltjes... Enkel pijnlijke borsten en iet meer emo dan anders... Nu sinds enkele dagen word ik steeds misselijk als ik wat gegeten heb... Zelfs een beschuitje eten maakt me misselijk. Heb net een broodje binnen met kipfilet, maar ben weer zo misselijk. Ben bang dat het broodje weer niet zal blijven waar het nu is. (is nogal lastig, want ik ben op het werk...) Zijn er nog dames die dat kennen?
Hoihoi, ja, toen ik nog niet wist dat ik zwanger was heb ik echt wekenlang geen hap door mijn keel kunnen krijgen. Ik dacht dat het iets anders was, een buikgriepje ofzo. Maar ik voelde me telkens na 1 hap al kotsmisselijk, kon geen eten ruiken... Ik heb toen gewoon mijn eten over de hele dag verdeeld, af en toe een hapje... Zo krijg je toch nog iets binnen. En het ligt er ook aan welk eten het is geloof ik... van sommige dingen word je minder ziek. Groetjes Cossy
Dat lijkt me idd niet zo leuk. Ik ben vandaag ook heel misselijk maar dat komt doordat ik net wat muffins op heb.. Dus bij mij is het eigen schuld!
ik herken dat k heb er 4 maanden last van gehad aan het begin van me zwangerschap toen 3maanden niet meer en nu weer elke ochtend misselijk wat k ook gegeten heb het moet eruit..Gelukkig alleen de ochtenden voor de rest van de dag he ik het niet meer..Maar het hoort er helaas bij.Zoals iemand zei gwoon verspreiden over de hele dag en ook al heb je overgegeven gwoon weer eten daarna dat kreeg ik als advies mee vande vk
Ik heb het als ik twee happen op heb dat ik al vol zit... En dan naar 15 min weer trek heb.. word je ook helemaaaal gek van
Erg herkenbaar weethetwel. Begint bij mij nu n beetje minder te worden eindelijk. En Almostmummy, helpt t niet als je voor je opstaat iets naar binnen werkt? Dat je dan iig n tijdje niet misselijk bent. Of is t bij jou ook echt alleen als je wat gegeten hebt? Bij mn eerste zwangerschap gooide ik alles wat ik at er meteen weer uit. Heb dit op n gegeve moment tegen mn vk gezegd en kreeg toen een of ander spulletje wat ik vooraf in moest nemen. En toen bleef alles netjes zitten. Misschien n idee als t niet meer ophoud?
Ik herken het wel redelijk, ik word na bijna elke avond misselijk... Toch wisseld het wel per dag. Lijkt bij mij ook met moeheid te maken te hebben en het ligt er wel iets aan wat ik eet... Het blijft lastig, dus ik wens je heel veel sterkte toe... Catheleine
hoort er helemaal bij helaas! eet s'morgens voor je opstaat iets en verder veel kleine beetjes over de dag verspreid in plaats van veel in een keer dat zou kunnen helpen. het gaat weer weg of word iig minder! succes
k heb dat toevallig gedaan vandaag ik stond om 6 uur op heb toen een boterham gegeten en ben weer gaan slapen en vandaag heb ik gwoon twee beschuijtjes met muisjes en grote kop thee op en k voel me niet misselijk of dat ik moet overgeven.,voortaan maar gwoon zo doen