Hoi Dames, Ik weet het is heel erg dom maar ik heb vandaag na 11 dagen Ovitrelle een positieve kv test. Weleens waar niet heel duidelijk maar je ziet het streepje. Ik heb Ovitrelle 250 gehad heeft iemand hier ervaringen mee? Ik zit inmiddels in de 4e IUI Poging. Liefs, Mij
Ik heb ook ovitrelle 250 mg gehad, ik had 13 dagen na de ovitrelle een positieve test omdat ik zwanger was. Eerder ook getest toen ook streepje heeeeeeeeel licht maar of dat nou nog door de ovitrelle kwam of van de zwangerschap weet ik niet. Na een dag of 10 is het meeste echt wel uit je lijf zou ik zeggen. Ik zou zeggen even doortesten nog en als ze donkerder worden is het natuurlijk niet meer van de ovitrelle. Spannend hoor! Ik hoop het voor je!
Enne meid is helemaal niet dom hoor! Het is allemaal zo spannend en zenuwslopen, ik kon me ook niet inhouden hoor, dus heb ook vroeg getest, ik snap je volkomen! En hoop echt dat je hartstikke zwanger bent! Heb je symptomen? ( al wil dat ook niet altijd wat zeggen, want ik heb nooit geen enkel symptoom gehad)
Hoi Juffie!! Bedankt voor je reactie ... Ik heb vanmorgen maar weer getest en deze was erg vaag. Gisteren was hij duidelijke. Echte heb ik die van gisteren gisteravond gedaan en 's avonds is mijn urine beter daar ben ik achter gekomen met mijn ovulatietestjes. Ovulatietestje heb ik trouwens eergisteren gedaan echte was deze negatief. Ik ga er maar vanuit dat het door de Ovitrelle komt dat ik bijna positief test, mocht de test maandag duidelijk zijn dan mag ik wel een beetje blij zijn toch Echt symptomen heb ik niet denk ik. Beetje raar achting menstruatie kraampjes denk ik. Ik heb ook nooit last van de Ovitrelle. Ik vind het wel heel erg spannend deze maand en hoop natuurlijk op positief nieuws
Spannend inderdaad! Als die maandag nog positief is ben je zeker zwanger ja! Gewoon ff doortesten is de enige manier op erachter te komen..... Succes ik volg je topic, spannend!
Ik heb bij deze poging.. weliswaar geen IUI, maar een cryo terugplaatsing 4 dagen na de tp al positief getest, bij mij was dat 10 dagen na ovitrelle, die van mij werden ook steeds donkerder en zoals je zei, nog niet donker, maar wel goed zichtbaar!! Spannend.. bij mij zei iedereen dat het niet kon, maar ben toch echt zwanger