De vijfling van een stel uit Enschede die afgelopen november geboren is, mag het ziekenhuis in Münster verlaten. Dat heeft een woordvoerder van het ziekenhuis, de Universitätsklinikum Münster, medegedeeld. De vijfling van het stel dat uit Enschede komt en inmiddels in Gronau woont, kwam op 12 november ter wereld. Omdat de vijf te vroeg geboren waren en te klein waren, moesten ze een tijdlang in het ziekenhuis blijven. Inmiddels wegen ze alle vijf meer dan 2500 gram en hebben ze zich goed ontwikkeld. Volgens dokter Esther Rieger-Fackeldey, hoofd van de afdeling Neonatologie, is het daarom tijd voor de ouders om hun baby's mee naar huis te nemen. De vijf meisjes met de namen Maria, Melissia, Josefina, Justina en Evelyn zijn volgens de dokter kerngezond. Vijfling van stel uit Enschede mag ziekenhuis in Münster verlaten Wat bijzonder, een vijfling. Wat zullen ze het druk krijgen. Je hebt toch bijna hulp in huis erbij nodig.
Ja, dat las ik op facebook onder dat bericht. Dat is helemaal bijzonder! Je zou snel denken dat dat inderdaad door hormoonbehandelingen zou komen, maar in dit geval niet dus.
Wat leuk!! Ik weet niet of ik het zou kunnen maar als ze wat ouder en zelfstandig zijn lujkt het me supergezellig.
Lijkt me wel grappig hoe die eerste echo gegaan moet zijn. "ik zie een kloppend hartje, ik zie nog een kloppend hartje, en nog één. Schrik niet, nog één, en nog één." En de ouders kregen vast een hartverzakking.
Net als die 4 ling die een tijdje terug op tv was. Lijkt me inderdaad leuk als ze ouder zijn, maar die eerste 4 jaar lijkt me heel erg pittig.
Ik heb er maar drie, maar kan inmiddels beamen dat het verzorgen van een meerling een stuk makkelijker als het opvoeden ervan Maar wat een rijkdom voor deze ouders, 5 kerngezonde dochters!
Haha, daar zat ik ook aan te denken, ik denk dat je al schrikt als je hoort dat het er twee zijn, laat staan 5, wel heel leuk!
Ppff moet er werkelijk niet aan denken.. Was denk ik ook niet gelukkig geweest als ik dat op de echo gezien had Maar buiten dat is het natuurlijk super dat ze 5 gezonde kinderen hebben!