Ja die forums starten stil omdat er nog maar weinigen zo vroeg al weten dat ze zwanger zijn, maar je zal zien dat je er snel meer leden bij zult leren kennen
Laten we gewoon hopen dat het hier snel drukker wordt Salcia: had afgelopen vrijdag bezoekje vk, waar ik het hartje heb gehoord. Volgende week een echo en dan pas in juli weer vk hoor!
Geef niet hoor, salcia! Hier alles goed ja, gister heerlijk staan dansen op trouwfeestje! En bij jou, merk je al iets? Word je al iets zekerder?
hoi meiden, mag ik even inbreken? Allereerst gefeliciteerd met jullie iui succes! Ik heb net iui 2 gehad, helaas wordt onze sperma kwaliteit elke keer minder... en voreg me af wat jullie aantallen na bewerking waren bij de succes iui. x helena
Ik weet de aantallen niet meer precies, zou ik eens moeten opzoeken, maar ik heb wel een supertip gekregen toen van onze gyn! Het voedingssupplement FLIXAR, vrij te verkrijgen bij de apotheek, heeft onze waarden 2 maal weten te verdubbelen (eerste maal na 3 maanden en toen opnieuw bij IUI 5) veel succes
Dank Ineke, Ik ga het zeker proberen! wie weet na een zomerpauze van 2 maanden met Flixar een geslaagde 3e en laatste iui. Heb zojuist gehoord dat we o pde wachtlijst voor ivf gaan.. iui2 was 0.4 milj, zou een wondertje zijn... dank in ieder geval. xx
helena: laatste keer was onze slechtste score: 35 miljoen. Maar die was dus wel raak. Volgens mij is ongeduldig zwanger van 0,5 miljoen zaadjes! echo gister: alles goed, hematoom weg en heerlijk groot (7,5cm), compleet, beweeglijk beebje gezien!
Ik denk dat mijn ventje voor IUI 1 zo'n 2 milj had en bij IUI 5 +10 milj dus echt wel een spectaculair resultaat +++++ 2 stukken fruit per dag en groenten EN enkel in het weekend een biertje of bij gelegenheid, week voor IUI geen alcohol meer VEEL SUCCES
Dag meiden, meld me ook maar een keer aan haha.. heeft even geduurd, maar hier ben ik dan. Zag net mijn "naam" staan Milkd haha.. en nee, klopt niet, waren er geen 0.5 mil maar zelfs 250.000!!! En gelijk de eerste keer raak!!! Dus.. wonderen bestaan. Gaat hartstikke goed gelukkig en ik schiet al op. Voel de kleine al zo nu en dan en ik heb nergens last van gehad (ook n iet met mijn vorige 2 kindjes..) dus ik heb weer reuze mazzel.. Tot later.. Ciao ciao
Ha ha.. tja.. ik las voor het eerst op het forum, had het nog niet eerder gevonden eigenlijk.. en toen ik mijn naam zag staan, dacht ik, nu moet ik wel reageren haha.. Hier alles goed meiden?? Hoe voelen jullie je? Gaf vanmorgen mijn man ff een knuf (ik op de eerste tree van de trap anders moet ik zo omhoog kijken haha) en toen zat ineens mijn buik in de weg dacht ik, maar ik dacht, zal wel niet.. totdat mijn man het zei, je buik zit in de weg, we moesten beide wel lachen.. haha.. begint echt goed te groeien nu, heerlijk hoor. Heb een angelsound gekocht ook, kon het niet laten.. heerlijk hoor, als je de kleine nog maar sporadisch voelt, is het heerlijk om zo nu en dan ff te luisteren.. niet alleen het hartje, maar ook de bewegingen. Heerlijk, zo vertrouwd weer.. tis een tijd geleden voor me, maar het is weer zo heerlijk en vertrouwd. ik geniet met volle teugen. Ik lees (en reageer nog af en toe) op IUI forum, leef gewoon heel erg mee met die meiden.. HCG is wel minder, dus kan ik minder mee strooien daar, maar toch.. Ok girls... tot later!!
Ik mag me bij jullie komen melden Vanaf zondag licht positieve kruidvat testen die steeds donkerder werden. En vanmorgen zei de digi Bekijk bijlage 81320 Eindelijk Na al die jaren toch in ronde 1 meteen raak! Vind het wel heel eng allemaal hoor! En ben ook echt kotsmisselijk. Maar we weten waar we het voor doen, voor ons mooie wondertje Liefs Dreamer
Hartstikke leuk dat jullie je hier komen melden meiden! Ongeduldig: maak je wel buikfoto's? ben wel benieuwd Dreamer: echt super dat IUI-D de oplossing was, gefeliciteerd met jullie langgedroomde wonder!
Dank jullie wel We zijn er echt dolblij mee! Nog maar 24 nachtjes slapen tot de eerste echo. Haha we zijn echt aan het aftellen! (al tel ik nu van uur tot uur, elk uur verder is weer een uur misselijkheid overleeft...) Liefs
Had je al gefeliciteerd Dreamer, maar hier nogmaals... welkom en van harte!!! Die misselijkheid.. tja, hoort erbij. Moet zeggen, ik heb gelukkig ook deze keer weer nergens last van, maar ja.. 70% van de vrouwen wel.. Hou vol.. er zijn wel een aantal tips en trucs die het iets minder kunnen maken.. Maar je hebt het wel snel zeg, meestal is het toch vanaf een week of 6?? Maar goed, hoop dat je snel kan gaan genieten.. Milkhd, tja die buikfoto's komen nog wel, groei al wel enorm hoor, dus komen eraan binnenkort!!! En voor iedereen... een heel fijn weekend.. schijnen tropische temperaturen te worden... dus jeeheee... lekker zomeren!!! Ciao ciao allemaal
Ik heb het idd al erg snel, al vanaf 1 dag voor NOD. Maar ik wist dat de kans groot zou zijn dat ik erg misselijk zou worden ivm mn schildklier. Nu maar hopen dat ik niet ga spugen, anders zal een ziekenhuisopname snel volgen ivm niet binnen houden van medicijnen. En we willen het toch graag proberen geheim te houden tot de 12 weken! Voel je de kleine al bewegen?