Oh nee, die misselijkheid herken ik had het van m'n 5 weken tot en met 15 weken!!! Iets dat goed help is Postafene (vrij verkrijgbaar bij de apotheek) is speciaal voor zwangere vrouwen... werd er wel moe van dus nam enkel 's avonds 1 en dan ook dus maar 1 maal per dag eten inhouden...
Dreamer hoop dat het een beetje gaat met je misselijkheid. Dikke knuffel. Maar als je buik al zo opgewzollen is dan gaan ze het net zoals bij mij al raden met 8 weken hahaha
Dreamer, ja, ik voel de kleine al.. al vanaf 14 weken en 3 dagen.. maar nog heel sporadisch en onregelmatig.. maar omdat ik al 2 kinderen heb, herkende ik het gelijk.. Vanmorgen was het ineens duidelijker, echt schopjes zeg maar.. zo fijn!! Hou je taai.. kan me niet voorstellen hoe rot je je voelt en hoe gelukkig tegelijkertijd.. dubbel he.. Maar ok.. meiden, ik ga weer lekker de tuin in.. wat een weer he!!
Dreamer gefeliciteerd geniet er van! Hoe gaat het verder met iedereen? Hier is alles goed vorige week weer voor controle geweest en alles was goed! Moet 19 juli weer heen voor controle.
Hier ook alles goed, maandag as (5 juli) voor een pretecho voor geslachtsbepaling.. Dat is al bijna.. ik ben namelijk zo benieuwd. Met mijn vorige 2 kids, wist ik het binnen een week na de test al met 100% zekerheid en ik had ook gelijk, maar dat was voor mij ook normaal haha.. en nu weet ik niet.. denk wel een meisje, maar het is lang niet zo zeker als met de andere twee.. dus ik ben zo benieuwd of ik het ook dit keer toch bij het rechte eind heb. Heb al een meisje en een jongen, dus maakt niet uit!! Dag meiden, ik ga van de zon genieten..
Ongeduldig, op het moment van mijn positieve test schoot ook door mijn hoofd MEISJE!!! Op de 16weken echo kregen we te horen dat het een jongen zou zijn... ik was uiteraard blij maar verward! Had mijn gevoel me in de steek gelaten??? Nu op 19weken echo zei de gyn een meisje??? Opnieuw verwarring alom haha volgende week (12 juli) bevestigingsecho!!! Ben zo benieuwd Veel plezier maandag he!
Wat een stunt Ineke, benieuwd wat het nou echt is Wij willen het niet weten, dus zitten nog een half jaartje in spanning.
Spannend Ineke.. ik nog een paar uurtjes en dan weten we het hopelijk.. erg benieuwd.. jongen is echt gewoon nog niet bij me op gekomen, dus ik denk dat ik ook wel erg verbaasd zou zijn als het toch een jongen is.. maar aan de andere kant ook weer niet omdat ik dit keer het niet zo zeker weet als de andere twee.. haha.. maar ja, 50% kans he!! Nog een paar uurtjes, kan gewoon niet meer wachten... maar ja, tis al bijna... Verder alles goed hier? Niet erg druk he..
Milk, waw wat een beheersing! Ik ben meganieuwsgierig dus dat zou ik nooit uithouden Ongeduldig ik hoop dat je beebje lekker met z'n beetjes open zal liggen!
Een JONGEN!!!! Niet echt verwacht, maar zo blij... het maakt het allemaal een stuk werkelijker.. we hebben ook een hele mooie 3D foto meegekregen van het koppie met een handje bij zijn mondje!! Zal ik erbij zetten!! Zo mooi om te zien.. Nu dus op zoek naar een jongens naam.. we hadden zo'n mooie meisjes naam al verzonnen, maar ja, nu dus op zoek naar een mooie jongens naam. Ik weet niet of het lukt met die foto, anders probeer ik het ff op een andere manier...
haha, toch een jongen. Gefeliciteerd! Nog veel succes met het zoeken naar de naam Mooie foto trouwens, erg mooie kwaliteit!
Thanks meiden, moet er wel ff aan wennen, dacht namelijk echt dat het een meisje was.. niet minder welkom hoor, uiteraard.. maar tis een jongen hihii... ik heb een meid en een knul al, dus tja.. het cliche, maar oh zo waar.... Als het maar gezond is en zover die man het op met de pretecho het heeft bekeken, zag alles er goed uit... We gaan vrijdag beginnen met de verbouwing, dus dan zijn we ff zoet, nu al bezig om alles op/leeg te ruimen... en over een week of 8 zijn we dan klaar.. nu al zin in!! Hoeist met jullie?? Dikke knuf
ongeduldig: al een beetje gewend aan het feit dat het een jongetje is? Hoe gaat het hier met alle buikjes? Hier nog steeds niet veel te zien. Update van 'buik' in album, 2 fotootjes van vanochtend.
Amaai, Milk, jij hebt inderdaad nog echt niet veel buik De mijne is op week 18 ineens beginnen groeien en nu is ie niet meer weg te stoppen haha