Zwanger door IUI 2010

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MilkHd, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Kijk, da's een mooi vooruitzicht! en dan lekker pronken met buikje, jij bent ook wel van de jurkjes enzo toch?!

2. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Jeetje milk, idd nog weinig te zien. Bij mij kun je er ook echt niet meer omheen, maar ja, voor mij is het dan ook al de 3de, dat schijnt te schelen.. en ik ben zelf ook fors.. dus ja.. maar het is echt al een zwangerbuik.. heb nog geen foto in mijn album, want die staan weer op andere laptop.. Zal er binnenkort ff een op zetten. Verbouwing is hier vandaag begonnen.. nu al stof happen hihi.. maar eindelijk zijn ze begonnen..
    Meiden, geniet weer van het mooie weer en tot horens..

3. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja inderdaad lekker pronken met het buikje MET leuke jurkjes en kleedjes aan ;)
    Nu is het eindelijk een zwangere buik en geen 'is die verdikt' buik!!!

4. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hallootjes!!!
    Hier even uppen...
    We hebben gisteren onze extra echo gehad en alles was nog steeds prima in orde met onze kleine schat...... alleen..... de beentjes waren weeral dicht!!! Vroedvrouw heeft tot 4 keer toe met tussenposen geprobeerd om het geslacht te zien, maar ja balletjes en lippen lijken zo hard op elkaar dat je echt een leegte of een piemeltje moet zien en daarvoor moeten de beentjes open :(
    Jammer... het wordt nu weer afwachten tot 3 augustus!!!

5. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Haha, Ineke, je geduld wordt zo goed op de proef gesteld. Hopelijk 3 augustus een minder preuts kindje ;)

6. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Hallo, hier vandaag weer controle bij vk gehad, alles goed en milkman voor het eerst ook hartje gehoord! Blij blij. 11/8 20w echo en volgende controle, nu al zin in ;)

7. ivon

ivon Lid

27 aug 2009
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha Ineke hij of zij laat je wel in spannning zeg! Hopelijk is het volgende x te zien! Mooi dat alles verder goed is!

Milk, mooi om het hartje te horen he!

Ik ben gisteren voor controle geweest en alles was goed! 4 augustus heb ik de 20 weken echo!

Rustig aan allemaal met het warme weer!

8. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Gisteren de 20 weken echo gehad en het is, zover ze kunnen zien natuurlijk, allemaal goed. Blij natuurlijk!! Komende maandag controle bij VK. Ook heb ik gisteren mijn bloed laten prikken voor mijn glucose en HB.. glucose omdat ik overgewicht heb en HB omdat ik de laatste 2 weken zo moe ben. Nou kan dat ook door de warmte zijn en de verbouwing. We gaan het zien. Verbouwing breekt echt vandaag los.. beneden gaat de muur eruit en dan is het feest compleet. Huis vol met gasten.. loodgieter boven nog bezig, 2 man nu om klaar te maken voor slopen beneden en zo komen er nog 2 om daar mee te gaan helpen en dan komt straks ook de opzichter nog langs als het goed is.. dus tja.. een huis vol mensen en stof haha.. komt goed!!

9. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Goed nieuws dus, ongeduldig! En ik begrijp dat jullie dus niet (willen) weten wat het wordt? Hier ook niet hoor!
    Succes met de verbouwing!

10. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Altijd goed om positief nieuws te horen!!!
    Hou wel die vermoeidheid in het oog he ;)

Ik heb vandaag zo een muziekbeertje van Noukies gekocht (paardje) en dat leg ik af en toe op m'n buik! Zo zou het baby'tje dat melodietje herkennen na de geboorte en er troost in vinden om te slapen... We kunnen maar proberen he ;)

11. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Milk, ja hoor, we wisten het al met de pretecho en gisteren is dat alleen maar dubbel en dwars bevestigd, we krijgen een zoon!! Ik wilde het heel graag weten zelfs, gewoon voor het practische, dus 2.5 week geleden al die pretecho gehad..
    Fijn weekend, uit een zeeeer stoffig huis!!

12. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    poli kliniekmederwerkster
    noord-holland
    Hoi dames,

Ik kom me hier nu ook mar melden ben tenslotte al weer 8 wk zwanger en het voelt nog steeds erg goed(ik ben nog steeds erg misselijk en braak ook nog veel)
    met mijn 8 wk en ondanks het dik zijn(alhoewel niet heel erg op de buik) krijg ik nu al een buikje en zeker als ik te veel heb gedaan en purkje duidelijk aangeeft dat ik rusten moet heb ik een harde plof buik. Ik ben zooo gelukkig .

ik heb niet echt de moeite genomen alles terug te lezen maar voor alle dames hier uiteraard Gefeliciteerd

13. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Jij ook gefeliciteerd J00S!! en welkom hier, misschien niet het drukste topic, maar we weten wel allemaal wat we hebben moeten doorstaan voor het wondertje in onze buik!

14. ivon

ivon Lid

27 aug 2009
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Joos geniet er van!

15. ongeduldig

ongeduldig Actief lid

10 dec 2009
    270
    0
    0
    Eindhoven de gekstuh!!
    Yep Joos, geloof dat ik je op iui topic al had gefeliciteerd, maar alsnog, van harte.. geniet ervan..
    Hier al volop leven!! Heerlijk weer hoor.. dat gekronkel in je buik!!
    Ciao meiden

16. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Gefeliciteerd Joos!!!!!

Vanmiddag echo! Spannend!

17. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Zozo, wij zijn weer terug van ons gluur-momentje en alles zag er supergoed uit!
    Het kindje liep precies op tijd qua gewicht en metingen en ook met het hartje ging het goed.
    3D echo is niet goed gelukt omdat de navelstreng voor het gezichtje lag en daarna kregen we het rugje te zien, maar de gyn denkt opnieuw een MEISJE gezien te hebben!!!
    Dus gaan we maar voor een meisje ;) we zagen ook duidelijk schaamlipjes dus vertrouwen we op hem!
    Super dat m'n gevoel al de hele tijd goed zat ♥ ben zo verliefd op dat prutsje♥

18. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    hihi, leuk!

19. J00S

J00S Actief lid

22 apr 2010
    223
    0
    0
    poli kliniekmederwerkster
    noord-holland
    wow een kleine meid gefeliciteerd hoor

20. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hallootjes!
    Hoe gaat het met iedereen hier?
    Wij zijn gisteren opnieuw naar de vroedvrouw geweest voor de bloed en suikertest en gelukkig niets gehoord vandaag, dus dat is positief!
    EN we kregen eindelijk de bevestiging dat we een MEID krijgen ♥
    Vandaag al een deel spulletjes op de geboortelijst gaan vastleggen :) is wat roze bij, maar ik heb me toch proberen in te houden hihi
    al kon ik een prachtig roze pyjama'tje voor in het ziekenhuis echt niet laten liggen!

Even mijn frustratie uitlaten:
    Heb me vorig weekend nog bijzonder opgejaagd in een 'vriendin', kennis eigenlijk. Ze kende een vriend van ons 2 maanden en was toen zo gezegd per ongeluk zwanger (is niet zeker wie de vader is want ze bedroog onze 'vriend') en nu was ze alweer een week haar pil 'vergeten' maar dat vond ze niet erg!!!
    En toen begon ze mensen uit te lachen die geen kindjes KUNNEN MAKEN en dat ze dat zo dom vindt... OMG wat een leeghoofd en dat heeft dan een zwangerschapswinkel!!!

*ZUCHT* waarom zijn er toch zulke domme, oppervlakkige mensen op de wereld?
    Een kindje krijg je, dat neem je niet... al mogen sommige ooievaren dringend een nieuwe GPS aanschaffen!!!

Deel Deze Pagina