Ineke: nou ja zeg, wat een suffe kennis (durf het even geen vriendin te noemen). Ze weet ook niet van jullie situatie dus? Kan wel een eye-opener zijn hoor! Fijn dat verder alles goed is bij je. rest: hoe is het met jullie? paar nieuwe meiden met mooie echo's misschien? me: vandaag 20 weken! Bewust feestelijk jurkje aangetrokken (album) en ineens allemaal opmerkingen 'je begint het echt te zien nu he!' Leuk leuk!
Proficiat Milk, en inderdaad je ziet er prachtig uit Nee ze weet inderdaad niet van onze situatie... ze is de vriendin van een voetbalmakker van m'n man. En ze behandelt hem zo (weet niet of hij de vader is, leven langs elkaar door, beiden andere flirts) dat ik geen behoefte heb om haar 'wijzer' te maken en ik denk eerder gezegd dat ze er gewoon de dom voor is om zich in te leven in andere mensen..; Zo vertelde ze: "mijn bevalling heeft maar 4 uur geduurd, ik ben niet gescheurd of geknipt dus als ik niet scheur zal dat wel overdreven zijn dat anderen dat wel hebben, ik geloof er niet veel van en nee ik geef geen borstvoeding omdat ik dat vervelend vind en het doet pijn en dan kan ik tijdens mijn bevallingsverlof niet uitslapen " OMG toen heb ik gewoon mijn oren op MUTE gezet... m'n vriendin zat erbij en we wisten gewoon even niet wat gezegd... Genoeg geroddeld hoe zit het met de andere dames hier? Mild heb je binnenkort 20-wekenecho?
Ineke: oja, ook nog gefeli met zekerheid over meisje, haha. Klinkt wel als een hele domme meid, sowieso al 'per ongeluk' zwanger raken, maar dan ook alleen geloven in je eigen ervaring, bah! Morgen 20w echo!
Net 20w echo gehad, alles goed, wel heeeel rond buikje (95e percentiel), dus die gaan ze met 28w nog eens goed bekijken (en mij op suiker testen). En ukkepuk was me toch beweeglijk! Lag eerst keurig met hoofdje naar beneden, iets later 180gr gedraaid en aan het eind weer met hoofdje naar beneden.
Milk dat is goed om te horen dat alles goed is.. Ineke.. sjonge zeg, wat een dom mens is dat.. lekker laten gaan, niet druk om maken, die komt zichzelf echt nog wel een keer tegen.. Hier alles lekker.. groei goed.. behoorlijk buikie ook en dat merk ik ook aan benauwdheid enzo.. zit ook heel snel vol enzo.. buik zit bij mij al erg hoog.. net 2 nachtjes maastricht gehad, voor ons 1 jarige trouwdag.. mijn kids zijn bij oma.. dus das lekker. Ga mijn zoon zo weer halen, dochter woont bij haar vader helaas... nu dus nog ff lekker rust in de tent.. op de zooi van de verbouwing na dan!! Maar dat is tijdelijk. Ok meiden.. tot later weer.. Ciao ciao
Leuk Milk, voel je je 'dansertje' al bewegen in je buik? Ongeduldig, hier ook een erg hoge buik, dus snel vol en kort van adem... heb je ook al last van maagzuur?
Yep, ook last van maagzuur zo nu en dan haha.. maar ja, als dat alles is.. moet zeggen dat als ik niet op rot stoelen hoef te zitten, ik nog geen last heb van mijn rug en dat was bij mijn andere 2wel zo met 5 maanden.. dus laten we hopen dat het zo door blijft gaan.. en snel vol, tja, kan ik ook niet teveel aankomen.. hahaha.. Nee, geen klagen hoor.. heerlijk die kleine die de hele dag wel van zich laat horen haha.. Gaan jullie nog iets van zwangerschapsgym doen? Aangezien het voormij de 3de is, maar voor mijn man de 1ste, gaan we " samen bevallen" doen.. Lijkt me wel leuk.. voornamelijk voor mijn man, want voor hem is het allemaal nieuw.. Sjonge, ik zit bijna op 24 weken, wat gaat het toch snel he..
Marnat breekt even in, wat een leuk idee milk , wat een mooie echo s zag ik en een mooi buikje. Ik moest er even naar kijken wel met een traan maar goed doet niks. Ik hoop gauw ook te melden dat we zwanger zijn na mijn ongi beginnen wij ook weer. Fijn om te lezen meiden dat het goed gaat . ga af en toe wel mee lezen, breekt weer uit.
Hee marnat, hopelijk kun je je snel aansluiten! Hier gaat het prima, geen rare klachtjes, lekker paar daagjes naar Duitsland geweest en daar redelijk wat gezwommen en gewandeld zonder problemen. Erg fijn! Ukkepukje is al sinds 18e week voelbaar aan het trappen, is toch weer fijne bevestiging van zijn/haar aanwezigheid! En sinds week 20 wordt buikje ook echt zichtbaar, gaat nu snel volgens mij... Hoe is het met de rest?
Hoi MArnat, wat fijn dat je even komt 'inbreken' duimen draaien voor je hoor!!! Milk, leuk he als dat buikje begint te komen... hier gebeurt het echt met stapjes... 2 weken geen vooruitgang en dan ineens op 1 dag precies een cm erbij Kindje voelen is ook geweldig, maar nu sinds ons meisje gedraaid is ZIEN we haar minder bewegen, al voel ik haar wel nog heel goed op mijn blaas en richting vagina trommelen wat pijnscheuten oplevert uiteraard! Komt omdat ze zo laag zit... voel haar nooit meer boven m'n navel, terwijl ze daar toch ook plaats heeft! Maar ach, zolang alles goed gaat, zal ik niet teveel klagen he Hoe gaat het met de anderen hier?
Hoi Meiden, graag zou ik me willen aanluiten bij jullie. Ik ben net zwanger van de eerste en het is gelukt bij de 2e IUI. Ik voel me eigenlijk niet meer zo thuis op het forum, bij mijn oude vertrouwde clubjes ben ik niet meer zo vaak want ik wil die meiden niet verdrietiger maken dan ze al zijn. En hier bij zwanger zijn, zijn er gewoonweg teveel meiden om leuk mee te kunnen kletsen. Ik hoop dat ik hier gezellig mee kan kletsen
Welkom Kaat, wat een mooi nieuws dat de IUI is aangeslagen! Wat was je voortraject? Klets lekker mee hier! Wanneer heb je je eerste echo? Wij hebben vandaag eindelijk kamertje en wagen gekocht, helemaal blij!
Dank jullie wel meiden Ik zie dat jullie al een stuk verder zijn. Ik zit nog in de begin weken dus hopen dat er niets mis gaat. Bij mij is er niets gevonden waarom het zwanger worden niet lukte maar toch lukte het bijna twee jaar niet. Met m'n tweede IUI voelde alles perfect, twee eitje, 104 milj zaadcellen en de timing was precies goed. Dins 14 sept heb ik m'n eerste echo, alles voelt nog wel onwerkelijk. En wat is jullie verhaal? MilkHd, Wat leuk dat je dat hebt gekocht dan wordt het allemaal wel een stuk echter volgens mij.
Hoi meiden, Alles goed met jullie?? bij ons is het hellemaal geweldig vandaag nekplooi meting gehad en de kans op down is 1 op 7825 geweldig he ook de andere 2 waar ze op meten hadden die hoge scores dus alles helemaal goed. Ons kleintje heeft ook al een mooi neusje dus ze was voor dat de berekening er echt was al voorzichtig positief :d
Hoe gaat het hier met mijn dinnetjes? Morgen hoop ik grote eieren te hebben , en dan hopelijk deze week de punctie!!
Spannend weer Marnat! Ik had inderdaad gevraagd het topic weer te openen, het was al zo stil hier, om dan ook nog een nieuwe te beginnen... Maar hoe is het nu met iedereen? Hier gaat het nog steeds onverwachts goed, al beginnen rug en liezen wel steeds meer op te spelen.