Zwanger door IUI 2010

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MilkHd, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Oh ja, Angelica, suc6 met de echo meid!!!!
    xxxx

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    he Juulzon, thanks heb je nog een foto van je laatste test?

3. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Die van vanmorgen?
    Zal even kijken...
    (hij is niet echt uitmuntend donker hoor :( !)

xxxx

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Juulzon een hele dikke knuffel van mij.

wanneer moet je voor een echo?

ik hoop dat het bruinig verlies snel minder word en dat je kan gaan genieten

PS je kan ook een late innesteling hebben gehad

5. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dit is dus die van gisteren....

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    En dit is dus die van woensdag...
    Volgens vriendlief was-ie niet lichter (en hij is beeldexpert :) !), maar ik twijfel enorm (onzekere kip)...

Oooooh, hij pakt 'm niet (trein!!!)
    Zal 'm vanavond proberen te plaatsen!!!!

xxxxxxxxx

7. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    18 mei echo, bij dr deen!

8. ivon

ivon Lid

27 aug 2009
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angelica succes met de echo hoop dat alles goed is!

Juulzon heel begrijpelijk dat je onzeker bent hoop dat het bruin bloed verlies snel stopt!
    Ik blijf ook onzeker hoor elke x als ik naar toilet ga denk ik komt er echt geen ongi volgens mij ben ik niet eerder rustig dan als ik 12 weken zwanger ben.

Vlinder wat leuk een tweeling gefeliciteerd!

Milk lastig he zo`n keuze, maar is waarschijnlijk ook wel even lekker er even tussen uit.

Ineke super dat alles goed is! Is vast heel bijzonder om voor het eerst je kindje zo te zien!

Fijne dag allemaal dikke knuffel

9. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Juulzon die is echt wel positief hoor! Ik denk dat het gewoon van het rekken van de baarmoeder is (gisteren nog aan m'n gyn gevraagd hehe)

10. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Vlinder wat leuk, een tweeling! Had je ook 2 eitjes of is het een eeneige?

Angelica, ik ben ook van een eeneiige tweeling! En mijn zusje heeft ook tweelingmeisjes (we hebben verhoogde kans wist je dat?)

11. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ineke, heb je dat speciaal voor mij gevraagd??? WOW wat lief :)... Ik hoop het zo, want het blijft gewoon, vandaag weer.... Had net even een dipje en dacht, het zal wel mis gaan... dit is te mooi om waar te zijn....
    Dit geeft weer hoop!

Vlinder, echt super, een tweeling! Wat leuk!!!

Angelica. hoe was de echo????

Ivon, op naar de 12 weken dan maar hé!

Vanavond reageer ik weer op de rest! DIkke knuf - wederom vanuit de trein :)!

xxxxxx

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He ik heb weer positief en negatief nieuws. Hartje klopte heel mooi alleen het vruchtje is veels te klein. Het kan nog beide kanten op. Volgende week weer echo. Het was 2x zo groot als vorige week. We blijven positief.
    Ik ga lekker relaxed doen en goed uitrusten, ik weet het ook niet meer.

13. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Angelica, ik duim voor je meid! Heb nog wel vaker gehoord dat een vruchtje eerst wat klein is, maar daarna toch nog mooi verder groeit!!!

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Juulzon, ja ik zei dat ik met een vriendin gepraat had en dat ze al enkele dagen licht bruin-roze verlies had en dat ik dat ook al enkele dagen gehad had en toen zei mijn gyn dat het best normaal kan zijn... eigenlijk zijn enkel stolsels of helderrood een slecht teken...
    Maar als het echt erger wordt zou ik eens bij de HA langsgaan, al was het maar om jezelf gerust te stellen!!!

15. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Ineke en Angelica......Het klopt idd dat je dan een verhoogde kans hebt op een tweeling. Schijnt erfelijk te zijn. Bij mij waren het twee eitjes. Het is dus ook twee eiig. Ik heb geen eisprong van mezelf, dus heb hiervoor hormonen moeten spuiten, waardoor er twee gesprongen zijn.

@Angelica...Ik zal flink voor je duimen! Wat een onzekerheid! Ik hoop dat het bij trekt en er dus niets aan de hand is!

16. ivon

ivon Lid

27 aug 2009
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angelica ik hoop dat je volgende week een mooie echo hebt ik duim voor je!

17. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Hallo allemaal,

Milk; bedankt voor de uitnodiging.

ook ik heb het topic gevonden. Mijn verhaal:

Na 3 jaar afspraak voor de MMM, en wat bleek; zwanger. Dat werd helaas een MK met 11,5 week. Daarna na 8 maanden proberen weer naar de FA en in aanmerking gekomen voor IUI. OOk onbegrepen infertiliteit, maar zaad van manlief kan beter. Hij heeft iedere x zo'n 24 miljoen. dat is genoeg, maar niet veel zoals jullie weten. Na de 3e IUI zwanger van een topper!

Ik krijg echt al een buik, wat niet zo handig is met 9,5 week. Ik wil nog niet dat iedereen het weet, maar dat wordt zo erg lastig...

Meiden met bruinverlies, sterkte. Ik weet hoe naar het s, ik had het bij mijn vorige zwangerschap, al geeft dat weinig hoop. Bruin=goed, rood=niet meer zo goed. Je eigen gevoel zegt het meest is mijn ervaring. Heel veel succes dus.

xx

18. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Ineke, dankjewel voor het vragen lieverd! Vind dat super lief! Eerlijk gezegd vind ik het heeeeel moeilijk om de kleur te bepalen. Het is hoe dan ook helder, maar niet zo rood als je bijvoorbeeld in je vinger gesneden hebt. Echt meer een roestkleur... Heb overigens ook 2 eitjes gehad - misschien zelfs 3, want er was een 3e die waarschijnlijk niet mee ging doen - dus nu bedacht ik dat dat eitje misschien wel de verklaring is?! Vandaar dat er ook geen slijm bij zou zitten... Maar ja, dit zeg ik ook om mezelf hoop in te praten... Of misschien is er idd 1tje bevrucht en verlies ik de andere? Weet dat ik 50% kans heb, conform wat ik lees, dus duim knoerthard! Thanx again! En jij bijna op de 12 weken... na 10 weken is de kans maar 5% dat het misgaat, dus da's een goed teken meid!!

Angelica... Wat een schrik! Ik duim en brand een kaarsje voor jouw kleintje!!! Je hebt het zelf gewoon niet in de hand, dat is zooooooooooooooooooo frustrerend!!!

Minke, leuk jou ook te lezen hier... Tegengesteld zeker, enerzijds wil je pronken met je buikje, anderzijds..... Gewoon af en toen doen alsof je in je eentje een lege zag chips of een reep choco hebt opgegeten... Denken ze dat het daardoor komt :)

Dikke knuffel meiden!!!
    En ik ga zo de kaarsjes weer aansteken...

xxxxxxxxxx

19. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Oh ja, Angelica, foto uploaden lukt nog niet :(... Probeer het morgen wel weer met de test van morgen, die dan hopelijk ECHT donkerder is!

Meiden, na hoeveel dagen werd jullie test echt duidelijk???

xxxxxxxxxxxxxxx

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Thanks meide, ik heb nog heel veel positieve energie en het gaat goed komen. Het komt idd heel veel voor. Bij mij is het probleem dat ik al vanaf 5 wk echo's krijg.
    Mijn vriendin kreeg het met 12 wk en die is toen een week bijgesteld en dan zeggen ze helemaal niets.
    Joh die kleine is net als zn moeder een diesel, komt traag op gang.

Mijn bortsten doen echt pijn en je ziet al aderen.
    Misselijkheid neemt met de dag toe, mjin darmen zijn drama en ik heb heel veel witverlies dus zolang ik me zo voel gaat het goed komen. Bij de vorige 3 had ik geen goed gevoel en nu echt wel!

Juulzon hoe gaat het met jou? Ik heb maar 1x getest.

Minke ik ben van mezelf heel slank en door mijn darmen heb ik al zo een klein buikje, ik vind het super hahahaha. Maar idd niemand hoeft het nog te weten.

ik ga zo lekker slapen en tot morgen

Deel Deze Pagina