Zwanger door IUI 2010

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MilkHd, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    @Juulzon...Mijn test was 5 dagen voor de NOD al positief. Op de dag dat ik mocht testen, was de teststreep net zo dik als de controle streep. Maar bij mij komt dat denk ik door de tweeling. Is toch net wat anders denk ik. En daarnaast is het bij iedereen weer anders. Sommigen testen pas een paar dagen na de NOD positief.
    Positief is positief meis! En probeer daar maar aan te denken. :) Ik zal voor je duimen voor een positievere test morgen!

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Positieve test: dag van NOD héél licht, dag daarna Clearblue digitaal +1-2 weken, 4 dagen na NOD duidelijke kv test

3. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik probeer ook gezellig met jullie mee te kletsen.

(juulz,die banner staat je goed ;))

Ik ben ook dmv iui zwanger geraakt,het was mijn eerste iui. Van mijn zoon was ik door de pil heen zwanger geraakt.

4. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Wat wordt hier lekker gekletst zeg!

Vlinderr: welkom hier, nogmaals gefeliciteerd met je tweeling!
    We gaan naar vrienden in Singapore.

Ineke: gefeliciteerd met je goede echo! Was er bij jou vermoeden voor BBZ, dat ze al met 5w hebben gekeken? Wel fijn om zoveel echo's te krijgen zeg.

Juulzon: welkom hier en mooooooie banner!! Leuke uitgerekende datum ;)
    Als ik je verhaal zo lees hebben jullie een flink geduld zeg!
    Wat je bloedverlies betreft: zolang het niet gepaard gaat met stolsels en krampen, schijnt het niets te zeggen. Misschien heb je dankzij de utro zoveel bmslijm opgebouwd, dat dat een beetje afbreekt omdat je niet zoveel nodig hebt?! Kan me wel voorstellen dat je lekker nog even doorslikt, lijkt me best eng om er ineens mee te stoppen...
    Mijn test was overigens erg duidelijk op 18DPO (4w3d), maar ook nog kans op tweeling...

Angelica: hm, niet het nieuws dat je wilt krijgen. Fijn dat het beebje vertweevoudigd is qua grootte, hopelijk kun je gewoon teruggezet worden in de zw-duur, want een kloppend hartje is natuurlijk all you really need! En ook al pijnlijke borsten en aders, echt zwanger! Wel jammer van die misselijkheid...

Ivon: heb jij geen zin in een banner? lekker pronken met je zwangerschap? (hoeft niet hoor, maar vroeg het me af)

Minke: joepie, gevonden! Snel al zeg, met 9,5w een buikje. Dat wordt wijde truitjes dragen... Heb jij overigens al een eerste echo gehad?

mercedes: welkom hier! wel apart zeg, eerste zwschap door de pil heen en daarna ineens IUI nodig. En dan ook nog die mk, wat fijn dat het nu zo goed gaat!

All: wanneer begonnen bij jullie de symptomen? Hier alleen nog maar af en toe gevoelige tepels en 's avonds een soort van misselijkheid, verder niets.
    Vanavond MvM, als die test knalt, vertellen we het morgen weer een paar vrienden (geven dan een feestje).

5. ivon

ivon Lid

27 aug 2009
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Vanmiddag echo vind het wel spannend hoor!
    Milk, ja ik wil zeker zo`n banner, maar het lukt me niet krijg hem hier niet bij alleen de link er van dan. Hoe kan ik dat doen dan?

Ik was direct heel erg moe en in de ochtend wat misselijk.

6. ivon

ivon Lid

27 aug 2009
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanmiddag echo gehad en alles was goed! Het hartje zien kloppen was heel bijzonder. We moeten 25 mei weer komen.

7. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Ivon, wat een fijn nieuws! En zomaar een banner, haha. Je kan de link invullen bij 'gebruikersinstellingen' en dan 'handtekening wijzigen'. Dan staat ie voortaan standaard onder al je berichten!

Ben wel jaloers hoor, jij mag de 25e al voor de tweede echo, terwijl ik die dag pas de eerste krijg... haha

8. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Meiden, lieve meiden,

Als eerste, dank voor het lezen van die ego-berichtjes van mij...

De onzekerheid blijft, ik weet het niet even echt niet meer.. Voel even erg depri...
    Vanmiddag had ik echt rood... Geen krampen, geen stolsels, alleen meer rood... Het drupte in het toilet, wel 6 flinke druppels en was rood bij het afvegen en rood in het inlegkruisje...

Durf nu gewoon even geen hoop meer te hebben... wil echt niet te negatief klinken, maar bereid me gewoon alvast voor voor als het misgaat...

Heb de kliniek nog gebeld, werd dit keer niet zo vriendelijk geholpen... Kreeg uiteindelijk de verpleegkundige aan de telefoon; bloedtest willen ze niet doen. Ze willen wachten of het echt doorzet.... het zou nog goed kunnen gaan zei ze, zonder mij hoop te willen geven, dat zei ze er nadrukkelijk bij. Een echo in dit stadium zou niets zeggen zeiden ze... Als het maandag overtuigend zou zijn doorgezet mocht ik nogmaals bellen en dan zou er later in de week misschien wel een echo gemaakt kunnen worden.

Maar indien het dus wel echt doorzet, dan moet ik een maand wachten voor we weer een vierde IUI kunnen doen.... Zal dan eind mei zijn...

Dus lieve meiden, ik lees wel mee hoor, maar sorry als ik de komende tijd erg veel egootjes schrijf en niet op jullie reageer... Heb er even geen energie voor.... Proberen hoop te hebben kost me even veel energie....

Dikke knufs en hopelijk mooie echo's voor allemaal!!!

xxxxxxxxxxxxxx en fijne Koninginnedag morgen!

9. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Milk, ja door de laparoscopie (eileiders zijn toen 'schoon' gemaakt) was er een kleine kans op een BBZ, gyn wou vooral zekerheid.

Juulzon, wat vervelend!!! Ik kan niet begrijpen dat ze zo moeilijk doen, iemand in het novembertopic mocht bij 4,5 weken al een echo laten maken!!! Is ook wel een Belgische, maar dat zou toch niet mogen uitmaken?
    Heel veel succes gewenst de komende dagen en hopelijk houden die ***bloeddruppels nu eindelijk op!!!

10. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Hallo allemaal,

Milk; ik heb met 7,5 week en echo gehad bij de fa, en die was perfect. Het hartje gezien en gehoord, heel bijzonder en emotioneel. Ik ben van mezelf ook heel slank (wat angelica ook heeft) en ik denk ook dat het mijn darmen zijn die mijn buik zo opzetten. Aan ons 3 cm lange toppertje kan het bijna niet liggen nog, haha. Maar het wel erg lastig nu hoor, want gewone broeken pas ik al niet meer, maar om nou al positiekleding te gaan halen...

Juulzon; wat balen zeg, dat is geen leuke start in ieder geval. Ik las toevallig net in een tijdschrift dat 1 op de 5 vrouwen last heeft van bloedverlies in de 1e drie maanden. De helft daarvan is er niets loos. Ik wil je hiermee duidelijk maken dat het dus echt niets hoeft te zijn. Misschien gewoon de innesteling of een gesprongen ader. Zolang je geen erge kramp hebt, is het volgens mij geen mk. Ik las een tijdje terug op het forum (bij de IUI volgens mij) dat iemand steeds mk had, en dan gewoon iedere dag een test deed om te kijken of het lijntje donkerder werd of gelijk bleef. Als ie lichter wordt, neemt het hormoon in je urine dus af, m.a.w. wordt het een mk, anders is er dus niks loos. Heel veel sterkte en geluk toegewenst en ego maar lekker hoor.

Mijn test was de avond van tevoren heeeeel licht, en de dag dat ik testen mocht met ochtendurine goed donker. k was wel heeeeeel onzeker van die lichte test, maar die had ik achteraf ook niet moeten doen. Manlief kon alleen niet langer wachten en dwong me bijna te plassen, haha. 's ochtends was i dus gewoon echt goed positief.

Ik ben vanmorgen voor het eerst bij de ha geweest, die ook de bevalling e.d. doet. Intakegesprekje en op 19 mei weer echo, dan ben ik 12,5 week. Wat gaat dat snel he?

xx

11. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Meiden, ik weet echt niet wat ik van mijn buikje moet denken...
    tot 10 dagen geleden was er nog helemaal niets te zien en nu ineens word ik erover aangesproken door vrienden en familie!!!
    Heb een fotootje geupload... is die echt te dik voor 10,5 weken? Ben in gewicht niets bijgekomen, maar broeken knellen nu echt wel hoor!

12. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Juulzon: och meisje toch, wat een onzekerheid ga je door... natuurlijk hebben ze wel een beetje gelijk dat er nu weinig te zien en te doen is: een hartje is er nog niet en het tegenhouden van een mk kan ook niet. Maar dat maakt het niet makkelijker voor je! Kaarsjestijd!

Ineke: ik wou dat ik een gyn had die wel zekerheid wil. Ik ben gewoon al 9w1d als ik echo heb... Is het ook niet zo dat mensen graag een buikje bij je WILLEN zien? Alhoewel, met zo'n strak jurkje zie je natuurlijk alles ;)

Minke: oh, wat fijn dat je al een goede echo hebt gehad zeg! wel apart ja, nu al positiekleding halen. Moet er nog niet aan denken ;) Bij mij kwam het geloof ook pas toen ik een duidelijke test had hoor, nu die echo nog...
    Maar jij gaat dus naar HA en niet naar VK? hoe kan dat?

MvM is vanavond langsgeweest en ik had gelukkig een heuse knalband. Hij verscheen al op het moment dat het vocht langs de plek van het lijntje kwam! Ze dacht daarom zelfs even dat ik al voorbij de 6w was, haha, was dat maar zo!
    Doen jullie ook mee trouwens? Ik begin na mijn vakantie. Dit is dus ook een laatste berichtje van mij voorlopig, dus hoop veel goed nieuws te lezen als ik straks weer terug ben (zeker voor juulzon en de meiden die een mooie echo nodig hebben)!

13. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Meiden, dank jullie wel... Nog geen stolsels trouwens... de kaarsjes branden en als er - mag pas 18 mei - een mooie echo is, dan dank ik God op mijn blote knieen. Vriendlief en ik zijn toch wel verdrietig, maar goed...

Milk, ik denk idd dat jij een 2ling gaat krijgen... :) Fijne vakantie, waar ga je naartoe?

Ineke, ik denk dat vele jaloers zijn op jouw SLANKE buikje... Ik vind het eigenlijk een heel normaal buikje voor zo'n jurkje hoor. Grote riem erover en niemand ziet meer wat :)

Moet zo weer naar de wc (blijft een ramp) en ga dan naar bed...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXxx

14. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Milk, Juulzon, je misschien letten de mensen er nu wel meer op... en zeker met een legging zie je een buikje al sneller... mijn zusje maakte me gisteren gewoon het hoofd dol met haar "ik kreeg pas een buik bij 14 weken" verhalen en tis m'n twin dus we vergelijken nogal veel... maar ja, ze had natuurlijk geen hormonenspuiten gehad en was toen 6 jaar jonger he!

Och eigenlijk ben ik gewoon BLIJ dat er eindelijk een buikje begint te komen hehe

Meiden, ik hoop dat we vandaag weer goed nieuws krijgen hier! Weg bloed, weg krampjes (gisteren ook weer gehad)

15. ivon

ivon Lid

27 aug 2009
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even testen hoor

16. ivon

ivon Lid

27 aug 2009
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Milk een hele fijne vakantie!
    Juulzon hoop dat alles goed gaat ik blijf voor je duimen!

Kom later even weer ga nu even naar de vrij markt.

Dikke knuffel

17. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dag lieve meiden,

Na een rare, emotiovolle dag gisteren, heb ik vandaag weer een beetje beter gevoel.

Als eerste, dankjullie wel lieve schatten, voor jullie lieve, opbeurende woorden. Ik geloof in de kracht van geloven en kaarsjes en die van jullie lijken een beetje geholpen te hebben; ik heb weer in elk geval weer een banner durven plaatsen (even uitproberen welke ik de leukste vind).

Vanmorgen weer getempt, was weer 37,2. En de test was duidelijk donkerder dan gisteren (kijk Angelica even aan ;) ?)
    Toch geen slechte test voor 6 dagen overtijd....?! ;)
    Het bloeden is weer echt roze ipv rood en een stukje minder (het is er nog wel hoor), maar zeker 4x zonder rode drups 'geplast'. En dat terwijl ik de hele dag wel in de weer ben geweest; naar de rommelmarkten en een stukje gefietst.... Dus heb weer wat vertrouwen.
    Nu weer duimen dat die testen donkerder blijven worden...

Ivon, mooie banner :)
    Ineke, snap dat wel hoor, denk dat als het goed blijft gaan bij mij, ik net als jij zal zijn... Ben ook een relatief lichtgewichtje... Maar nu heb ik zoiets van; laat die borsten maar groeien (ter bevestiging) en strx 'n buikje, graag :)! Wat voor werk doe je?
    Enne, houd ons van je mooie buikje maar op de hoogte!

Ga zo naar bed, want merk dat ik wel wat moeier ben...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Juulzon, die test is echt wel sluitend hoor! Je maakt duidelijk hormonen aan, anders was die test niet zo duidelijk!
    Neem je je Utrogestan nog goed door? Ik moest toen ik belde dat ik zwanger was mijn dosis verhogen van 100-100-100 naar 100-100-200 en dus altijd vaginaal!
    Ik ben zo blij voor je dat het eindelijk wat rustig wordt daar beneden! Heb je ook nog krampjes? Dat komt omdat je baarmoeder zich rekt!
    Buikje: ik ben 1m62 en 55kg (56 toen ik zwanger werd) dus buikje is nu wel duidelijk! Maar goed, ben bijna 11 weken dus mag wel he! Tis gewoon even aanpassen ivm kleding en zo haha

19. ivon

ivon Lid

27 aug 2009
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juulzon gelukkig dat het bloeden iets minder wordt hoop dat het snel helemaal op houd.

Ineke leuk dat je al een buikje krijgt!

20. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Bah bah bah, hier al van vrijdagavond non-stop misselijk en overgeven! Vooral 's middags en 's avonds! Gek he!
    Gisteren was m'n ventje zelfs ongerust omdat we gepureerde aardappeltjes hadden gegeten en dat geeft dus echt niet goed over, blijft steken (sorry voor de details), ik dacht dat ik ging stikken!!!
    Pff ik hoop zo dat het bij de 12 weken beter zal zijn!

Deel Deze Pagina