angelica en oasis... *zucht* wat verschrikkelijk erg!!! Ik heb er gewoon geen woorden voor... Ik wens jullie heel veel sterkte en moed en hoop van ganser harte dat jullie hier snel weer mogen komen meeschrijven!
Lieve, lieve Angelica, Tranen in mijn ogen en ik voel het verdriet wat je moet doorstaan... Meisje toch... Waarom? Die vraag galmt niet alleen door jou hoofd... Waarom kon het hartje niet verder doorgroeien, waar en waarom is het misgegaan? Zo oneerlijk... Ik hoop zo dat ze op de een of andere manier iets kunnen ontdekken en er dan iets aan kunnen doen... Wat zeiden ze in het ziekenhuis? En nu verder? Ik vind het zo erg voor jullie... Schrijf vooral van je af meis... Pffff, ik zit nu op de 5wk en 5dg, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik best onzeker wordt door jullie verhalen. Het is en blijft een wereldwonder en we kunnen alleen maar bidden en hopen dat Het Wondertje - als het er is - goed blijft gaan... Ik duim en bid en hoop en brand een kaarsje voor je. Want ik geloof in de Kracht van het Licht (zonder vaag te willen klinken hoor!). Heel veel sterkte en kracht en blijf geloven lieverd! Echt! Stevige knuffel vol kracht!!!
angelica, amai wat een verhaal , als je dit leest lopen de rilligen over je rug, het is niet eerlijk, waarom is het ons niet gegund, hoop echt dat alle ellende niet blijft duren , en er ooit een lichtpuntje komt , veel sterkte , liefs oasis ( meer woorden heb ik voor het moment niet , ik ga ook proberen alles een beetje te verwerken )dikke knuffel oasis
He Juulzon, ben gisteren naar de kerk geweest ook voor jou. Dit moet goedkomen voor jou. Wat wij nu meemaken komt zo weinig voor. Als je bang bent moet je gewoon een echo eisen in het zkh. Ik ben nu ook bang voor een bbz, omdat ik ook vocht had in mijn baarmoeder en krampen die ik gewoon genegeerd heb. Ik heb net het zkh gebeld en ik word zo terug gebeld. pfff
Lieve Angelica, Op het andere topic IUI las ik hoe het er nu voor staat... Vertelde mijn vriend van jouw verhaal en hij reageerde echt bezorgd en moest je namens hem ook sterke wensen. Hij ging gelijk een kaarsje voor 'mn forumvriendin' branden. Hoop zo dat er meer duidelijkheid uit je bloedonderzoek komt lieverd. Wel 'fijn' dat het MCK wel weer zegt "we gaan ervoor" , al zit je nu gewoon nog echt in het verwerkingsproces. Ik kan me goed voorstellen dat je toch weer gauw verder wil gaan, hoe dubbel dat ook is. Ik blijf geloven!!! Superlief dat je ook een kaarsje voor mij brandde! Ik blijf onzeker eerlijk gezegd, ook door wat jij en Oasis nu mee maken. Dat verdient niemand en 'wij MMM-ers' toch zeker niet zou je denken... Stevige knuffel!!!
Lieve meiden ga zo door met elkaar steunen, wat een mooi topic! Ik kwam even wat van de HCG opsnuffelen Dikke kus
Hoi Brabbel!!! Ik hoop zo dat je hier snel kan aansluiten!!! Wanneer is je volgende IUI? Veel succes meid!
Veel succes Brabbel! Duimpjes draaien!!! Hier zit de laatste Utrogestan erin YAY!!! Eindelijk van die smurrie af!
Brabbel, leuk je hier te lezen Kom er maar gauw bij (en ik ga gewoon blijven hoor, als het aan mij ligt! Hoop niet dat het wondertje in mijn buikje er anders over denkt....) Ineke, ik snoep die Utro maar wat graag hoor! Heb compleet géén afscheiding ervan enne, als ie mijn beeb doet blijven plakken ben ik blij!!! Maar fijn dat jij nu bijna voorbij die 12 weken bent meid!!! Heb vandaag gebeld - de KV test was gewoon nog steeds lichter dan maandag en dinsdag - om een echo te vragen. Ze zeiden dat zo'n echo niets over de kansen dat het goed zou gaan zou zeggen... Maar ik wil gewoon weten of er nog iets zit!!! Zit maandag op 6wk en 2 dagen... Wat zou ik dan vd echo kunnen verwachten denken jullie? Pfffff ben je eindelijk zwanger, kun je nog niet echt genieten... Wat een stresskip voel ik me... Oasis en Angelica, heb een kaarsje voor jullie branden lieve meiden. Veel sterkte! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Meiden, ik ben even weg en wat lees ik? Allemaal narigheid. Wat ontzettend naar, dit is jullie zo niet gegund. Ik heb zelf vorig jaar een mk gehad (eentje maar) en ik vond dat al verschrikkelijk zwaar. Tel daarbij op alle ellende en stress die je doorstaan moet in de MMM. Ik heb er bijna geen woorden voor. Ik wens jullie heel veel sterkte en geluk toe en zal veel aan jullie denken. Egootje; hier gaat alles goed, maar ik wordt erg nerveus. Hoe verder ik kom hoe spannender ik het vind. Ik ben nu bijna 11 weken zwanger en ben zo bang dat het op het laatste moment nog mis zal gaan. Terwijl daar helemaal geen aanleiding toe is. Hebben jullie dit ook? Ook het gevoel van; het zal toch niet waar zijn dat alles nu een keer goed gaat en mee zit... Heb 19 mei weer een echo, dan ben ik ruim 12 weken. Vind het doodeng allemaal. Door die MMM weet je zo goed wat er mis kan gaan, alle scenario's heb ik al gehad... Pffff... Maar goed, eigenlijk gaat het dus uitstekend. Angelica en Oasis; heel veel sterkte nogmaals en ook ik denk aan jullie. xx
Juulzon, ik had vorig jaar een echo met 7 weken en daar zag je de baarmoeder, vruchtwater en een wormpje! Het wormpje bewoog ook, maar dat hoeft absoluut nog niet met 6 a 7 week hoor. Dit keer had ik de eerst echo met 7 weken en 4 dagen en toen heb ik het hartje gehoord en zien kloppen. Hij was 13.3 mm lang, precies zo lang als ie zou moeten zijn volgens de FA. Du bij jou misschien 9 a 10 mm? Heel veel kijkplezier en het komt vast helemaal goed. xx
Dankjewel Mink! Hoop gewoon echt dat er wat te zien is, door die lichtere testen enzo ... Mag dus as maandag 10 mei en 18 mei weer.... Vind het heel heel spannend! Enne, bij jou zit je kleintje gewoon hartstikke goed hoor! De kans dat het nu nog misgaat is ieniemienie klein... Genieten!!! Ik hoop je gauw te volgen!!! xxxxxxxxxxx
Geen afscheiding van de Utrogestan? Tis toch de vaginale he? Ik heb toch 1 inlegkruisje en 's morgens een witte drek in m'n inlegkruisje zitten... maar moest snachts well 200 dus das best wel veel Fijn dat je toch een echo krijgt!!! Dan zal je hopelijk gerustgesteld worden he! Ik heb een 6w3d echo in m'n fotoalbum zitten, ga gerust even kijken! Je ziet een "klompje" en een flikkerend staafje, dat is het hartje, was 0.7 mm groot en een hele portie vruchtwater errond! Succes!!!
Zo, daar ben ik weer, back from Singapore! Juulzon: zolang er geen stolsels bijzitten, heb ik goede hoop voor je hoor! In ieder geval nu alvast gefeli met je 6w! Ik denk overigens toch niet dat het hier een tweeling wordt hoor, want heb eigenlijk helemaal geen zw-klachtjes (overigens erg fijn als je op vakantie bent, haha) Met 6w2d zou je al wat hartactiviteit kunnen zien, maar dat hoeft niet... Krijg je nu morgen een echo? Ineke: hoe is het met je beginnende buikje? je kledingstijl al drastisch veranderd? Ik duim voor je dat je misselijkheid snel ophoudt! Je bent tenslotte alweer bijna bij je tweede trimester En lekker uitgesmurried, nu je niet meer aan de utro bent? Elif: oh, ik gun het je zo dat je je hier snel aansluit! Angelica: meid, wat een nieuws van jou, het was (en is) je zo gegund! Hele dikke knuf voor jou! Hopelijk neemt het vocht in je buik snel af! Ivon: ah, jij ook bij MvM, heeeeel goed! Ik begin aanstaande vrijdag. oasis: ik had al gereageerd op je bbz, maar nogmaals een hele dikke knuf voor jou. Hopelijk is je operatie goed gegaan en kun je je snel weer bij ons aansluiten. Had je trouwens wel klachten die bij een bbz hoorden, of was het echt pas op de echo dat je wist dat het niet goed zat? Brabbel: het wordt hoog tijd dat je je hier komt aansluiten Hier wat hCG voor je! *hCG hCG hCG*(x10) Minke: ik denk dat het MMM traject twee kanten op gaat. Inderdaad de onzekerheid van 'zal het dit keer wel goed gaan, kan ik zwanger blijven', maar ook juist meer vreugde, omdat je weet wat je al die tijd gemist hebt. Ik hang vooral nog in dat laatste, maar zodra mijn eerste echo nadert zal ik vast wat richting de onzekere kant gaan... Nieuwelingen: waar blijven jullie? kom snel!
Juulzon; heel veel succes morgen. Ik hoop dat je veel kijk- (en heel misschien luister-) plezier hebt! Milk; dat is ook zo, je beleeft denk ik alles intenser, de onzekerheden en de vrolijkheden. Omdat je zo bewust aan het 'zwangerworden' bent is alles gewoon veel heftiger. (oh enne, fijne vakantie gehad?) xx
Lieve meiden, dank jullie wel... Milk: lekkere vakantie gehad? Wanneer mag jij voor je echo? Bij mij was het bloeden dus opgehouden, maar de streepjes zijn inmiddels aanzienlijk lichter (zie egootje onderaan ). Ben je trouwens op vakantiegeweest in Singapore? Of in Maleisie ofzo? Leuk! Mink, thnx, lief! Enne, dat ene weekje gaat bij jou gewoon SUPER, dat voel ik ! Ineke: bij deze UP UP UP ik ons weer Ik hoop en bid dat er iets te zien gaat zijn... Domme ik kon het niet laten en heb de laatse Clearblue digital gebruikt... in de hoop vandaag op moederdag misschien toch goed nieuws te zien; was mijn test afgelopen maandag nog mooi op zwanger 2-3, vandaag was het (weer, zoals mijn allereerste test) : zwanger 1-2. Feit is dat er minder HCG in mijn ochtendurine zit... Dus zonder al te somber (maar gewoon realistisch) te willen over komen, het gaat gewoon niet de kant op die het zou moeten . Ben heel benieuwd wat ze morgen bij MCK zeggen... Bloed verlies is dus sinds woensdag helemaal opgehouden en voel eigenlijk geen activiteit in mijn buikje. Borsten zijn nog wel wat groter (maar dat vind ik niet erg, ha ha!). Heb de afgelopen weken heel rustig aan gedaan, maar vandaag weer even lekker 'als vanouds' - rustig tempo - 10 kilometertjes hardgelopen. En geen bloed daarna... Ik hoop, bid en duim dat het dus (bij wijze van uitzondering) goed gaat zijn morgen. Laat jullie morgen - in tranen van verdriet / geluk???? - wel weten hoe het was! xxxxxxxxxxxxx
minke: vakantie was fijn! sowieso om even lekker weg te zijn, maar we hebben daar bij vrienden gelogeerd. Dus alleen al fijn om weer bij te kletsen (zij is overigens ook zwanger, maar al een stuk langer). Vooral ook leuk om een week lang als zwangere door het leven te gaan (op werk enzo weten ze het nog niet). Verder het centrum bekeken, en ook wat natuur opgezocht. Al met al mooi, oosters op z'n westers, en heeeeel warm Juulz: was vakantie in Singapore, maar dus bij vrienden (zie mijn verslagje aan Minke). Mijn echo is over twee weken, ik ben dan 9w1d. Ik las je berichtje al bij het IUI-topic, klinkt inderdaad niet goed dat de testjes lichter wprden. Gelukkig morgen meer kennis... Succes meid! Wel lekker om gewoon weer even te sporten, of niet?!