Juulzon, nee..... Wat verschrikkelijk voor je. Neem alsjeblieft de tijd om dit te verwerken, want dat is echt niet niks. Zeker als je zo lang wacht en er zo intensief mee bezig bent als bij MMMers. Ik heb vorig jaar een mk gehad bij 11,3 week en had ook bloedverlies van te voren. Wij gingen heel hoopvol naar de echo en daar bleek dat het vruchtje al twee weken niet meer gegroeid was. Het is een heel vreemd gevoel dat 'het' er nog in zit, terwijl t niks meer doet en niks meer wordt. Ik wens je alle sterkte, geluk en liefde in de wereld toe en zal aan je denken. Na een mk is de kans op een nieuwe zwangerschap idd iets groter, omdat je lichaam de 'truc' al kent. Verder is de kans op een 2e mk net zo klein als de 1e mk, je hebt geen verhoogde kans ofzo. Ik hoop dat je lichaam de draad gauw weer oppakt. Heel veel sterkte en mocht er wat zijn of heb je vragen; meld je dan gerust. xx
Angelika, vreemd he, dat je daar dan 'blij' mee bent. Heb je ook stomme opmerkingen gehad zoals 'wees blij dat je lichaam een verkeerd vruchtje afstoot' enzo? Ik had dat toen wel, gek werd ik ervan. Zo voelt het niet. Ook jou wens ik heel veel sterkte en geluk toe en natuurlijk een kerngezonde baby over +/- 10 maanden????? Liefs en een dikke knuffel x
Minke, vast ook een fijn gevoel dan nu voor jou dat je de 'dag' van je vorige mk voorbij bent, of niet!
Milk; wat goed van je! Je bent de 1e die het opvalt. Zelfs mijn man heeft er niet aan gedacht. Weer een dagje dichterbij dan vorig jaar...
Is toch een mijlpaal he! Hoor wel vaker van meiden dat die datum voorbij zijn een hele opluchting is, vandaar dat ik op lette denk ik. Mannetje gewoon even voorzichtig aan herinneren misschien? Zo van: ben jij ook zo blij dat we nu al verder zijn dan vorig jaar?
Nog bedankt voor jullie lieve reacties meiden! Is toch fijn! Minke, je zit bijna op de 12! Ook weer een mijlpaal! Hoe snel werden jullie weer zwanger na de MK...? Milk, wanneer mag jij weer voor een echo? Laat je beebje maar lekker plakken en groeien! Ineke, jij je buikje al trots geshowd? Angelica, hoest nu met jou? Ik wacht en wacht maar tot de bloeding eens komt.... Lekker dubbel hé... Voel nog niks, niks geen krampen, niks geen steken, niks niks niks. Ja, één keer een béétje bruin, een bééétje roze.... Ook frustrerend hoor. Laat maar doorzetten.... Het is eigenlijk alleen verdikt BMslijm wat eruit moet, want het vruchtje heeft mn lichaam 'al opgelost'. Hebben jullie hier ervaringen mee, hoe lang dat kan duren? van nature heb ik amper een cyclus, misschien krijgt mijn lichaam wel geen signaaltj door dat er wat afgestoten moet worden...? Vind dat wachten psychisch helemaal niks... Was anders nu 7 wk zwanger... Maar heb dus nog geen bloeding gehad?! Heel irritant... Dan denk ik, wat nu als ik idd niet meer getest zou hebben? had ik vorige week geen echo gehad... Had ik as dinsdag de echo gehad... Zou ik nu nog hebben gedacht dat ik zwanger was... We willen gewoon zo graag weer verder... Pfffff Dikke knuf en fijn weekend allemaal.... Dikke knufs en toitoitoi!!!xxxx
Poeh Juulz, hopelijk komt het snel, kan me voorstellen dat al dit afwachten ook geen pretje is... Ik hoop echt voor je dat het vanzelf komt, lijkt me ook makkelijker 'te verwerken' dan een curretage misschien. Echo: mijn eerste echo is pas volgende week dinsdag, dus tot die tijd moet ik varen op de tekens die ik krijg: niets behalve gevoelige tepels...
Oooooh Juulzon, ik hoop echt voor je dat het nu snel zal doorzetten en je opnieuw kan beginnen!!! Buikje: ja het begint te komen, maar eigenlijk nog steeds zoals op m'n 10 weken pic! Het is precies of het per fasen groeit eigenlijk haha! Maar je ziet de mensen wel kijken zo van "zou het?"
Juul; aan ons mk-verhaal heb je denk ik niet zoveel. Wij zouden net de MMM in en de dag na de eerste afspraak met de FA bleek ik zwanger. Dat was in januari. In maart had ik een mk. Toen was ik heel hoopvol. Maar na een halfjaar was ik nog niet zwanger en zijn we verdergegaan waar we gebleven waren, nl het zaadonderzoek. Daaruit bleek dat mijn man maar 2 milj zwemmers had, echt veel te weinig dus. Bij 2e onderzoek had ie ineens 24 milj en toen kwamen we dus in aanmerking voor IUI, anders was het ICSI geworden. Dat viel ons toen dus mee eigenlijk. Toen was ik dus de 3e x zwanger. Milk; is inderdaad een mijlpaal. Erg stressvol tot die tijd ook. Nu denk ik iedere x; zou het dan nu toch echt goed komen? Ik kan het bijna niet geloven, maar mijn buik liegt niet... Mijn man heb ik inderdaad even moeten herinneren, maar hij houdt totaal geen rekening met het feit dat het mis kan gaan. Hij is heilig overtuigd dat het helemaal goedkomt. Voor mij dus wel goed, anders zou ik meer twijfelen denk ik. Ineke; hier ook veel blikken op mijn buik, maar door mijn mk vorig jaar durft niemand iets te zeggen volgens mij, haha. Is wel makkelijk nu. We hebben vandaag een klein minifeestje met zijn 2en; 12 weken! Woensdag de echo, dus daarna mag iedereen het weten! xx
Hoi hoi iedereen!!!! Omdat ik pas bij 20 weken terug bij de gyn mocht gaan heb ik beslist om op 16 weken bij een kennis van me op controle te gaan... ze is zelfstandig vroedvrouw en haar kindjes zitten bij mij op school... ze doen een veel betere controle dan de ha dus voel ik me nu toch al wat meer op m'n gemak Hoe gaat het met de rest hier?
Ineke, erg handig als je dat soort mensen kent! Wil je ook weten wat het wordt? Verder gaat het hier goed, nog steeds nergens last van. Alleen vandaag beetje moe, maar kan ook gewoon van werken zijn. Nog 1 dagje werken en dan lang weekend en direct daarna: echo!!!
Ja inderdaad Als het geslacht zichtbaar is willen we het wel weten, maar echt spulletjes kopen doen we pas na de 20 weken echo, dan ben je toch zekerder! En het zijn dan toch net koopjes dus is wel handig! Fijn je eerste echo komt eraan!!! En leuk dat je niet te ziek bent!
Goed he? Was heel erg fijn om weer even een bevestiging te zien dat alles goed zit tot nu toe. Hij was precies de goede grootte en bewoog heel erg goed. Pffff, pak van mijn hart... Hoe s het met de rest van de dames hier?
Huh, dacht echt bij allebei 12w4d gezien te hebben en zondag 28 nov. Maar heb dan vast scheel gekeken
Hallo allemaal, Ineke, dat is fijn dat je zo iemand kent kan me goed voorstellen dat je graag eerder op controle wilt. Milk hoe was je echo? Wat een mooie foto Minke! Ik moet dinsdag weer heen voor controle vind het wel weer erg spannend. Fijn weekend allemaal