Zwanger door IUI 2010

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MilkHd, 27 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Hee ivon, ik heb dinsdag pas mijn eerste echo. Gelijk met jouw controle dus! Dinsdag laat ik hopelijk heeeeeele mooie fotootjes zien.

2. ivon

ivon Lid

27 aug 2009
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Milk, alvast succes voor dinsdag ben benieuwd naar je foto`s.

3. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    secretaresse, receptioniste
    Friesland
    Milk, hoe was je echo? Vast heel mooi! (en ja die lettertjes in die banners zijn bijna niet te lezen, ik moet ook iedere x 4 keer kijken voor ik kan lezen wat er staat)

Ivon, jij veel plezier/succes morgen, het is vast een heel goede plakbaby en is er niks an de hand.

Ineke, die 6 daagjes is niks, dat kan makkelijk dezelfde dag worden, haha! Een nichtje van mijn man is exact dezelfde dag als wij, grappig he?

4. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    Friesland
    Milk, ik zie nu dat je dinsdag echo hebt, ik dacht maandag. Veel plezier morgen!

5. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja het was precies een 'vruchtbare dag' haha, laatst sprak ik een oud-klasgenoot aan en zijn vrouw was ook precies voor dezelfde dag als mij uitgerekend!!!
    Wel grappig, maar het wil inderdaad niets zeggen, is enkel een richtlijn he ;)

Spannend hier al die echo's! Is er al nieuws?

6. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Goed echo nieuws hier! Beetje laat, want ben de hele dag in touw geweest.
    Echo zegt 9w0d, dus 1 dagje minder dan gedacht. Maar ik krijg vast nog een termijnecho ;)
    Morgen gyn om de volgende stap te bespreken: overstappen naar vk of nog even bij gyn blijven. Wel een hematoompje bovenin mijn bm, welke vanzelf zal oplossen, maar ik moet niet schrikken als ik ineens wat oud bloed verlies.
    Echo: kleine beentjes en armpjes te zien, hartje deed het mooi en beebje ging zelfs af en toe wat draaien (al zag ik dat zelf niet ;))
    Nu dus helemaal happy en milkman helemaal onder de indruk dat er echt iets mijn buik groeitm, zooooo lief!
    Foto volgt.

7. ivon

ivon Lid

27 aug 2009
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Milk super dat alles goed is! Bijzonder om je baby zo te zien he!
    Mijn echo was ook goed heb het hartje ook al gehoord zo bijzonder allemaal! Ik blijf bij de gyn onder controle moet 22 juni weer heen.

8. Minke12

Minke12 Actief lid

24 nov 2008
    332
    0
    0
    Friesland
    Ivon en milk, wat heerlijk om te horen, fijn! Heel erg gefeliciteerd en geniet er lekker van!

xx

9. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Fijn weer ivon, ik denk dat elke echo toch weer een geruststelling zal zijn! Hartje horen lijkt me erg gaaf zeg!
    Mocht je trouwens kiezen om bij de gyn te blijven? Ik wel, maar vk is stuk dichterbij en voor mijn gevoel wat beter 'benaderbaar'.
    Maar eens kijken wat er in de buurt voor mogelijkheden zijn.

10. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Aan de meiden die het misschien niet kennen! Ik heb een Angelsound Doppler gekocht via Kapaza voor slechts 20 euro ipv 60 euro en is echt een geweldig ding! In het begin is het wat zoeken, maar eens je het trucje doorhebt zo leuk om 's avonds eens naar je schatje te luisteren :)

Gefeliciteerd met de mooie echo's he dames!

Ik moet nog bijna 2 weken geduld hebben voor ik naar de vk mag... en nog niet zeker of ik een echo zal krijgen! Duimen maar ;)

11. ivon

ivon Lid

27 aug 2009
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Milk, mijn gyn wou me onder controle houden of ik moest het zelf echt niet willen. Of als ik thuis wou bevallen.

Ineke, dat is zeker leuk om elke dag even naar je kindje te luisteren!

12. ivon

ivon Lid

27 aug 2009
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het met iedereen?

13. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Super!!! Eindelijk niet meer zo ziek :)
    En zalig genieten met zo'n mooi weertje... wel vervelend om 's avonds na een lange werkdag zo moe te zijn!

Een fijn weekend aan iedereen!!!

14. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Super, heb zo ongeveer de drukste werkweken van het jaar en het gaat heel goed. Nogsteeds geen vervelende symptoompjes, dus voel me verwend!

Jammer dat er nog geen meiden bij zijn hier he, gaat toch niet zo hard met IUI lijkt het...

Wanneer hebben jullie weer echo/hartje luisteren? en combitest laten doen?

15. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ja inderdaad!!!
    Hopelijk komt daar snel veranderig bij en komen er weer een paar meiden bij!!!

Wij hebben echo gehad op 5, 6, 10 en 12 weken (combitest) en onze volgende controle is dinsdag 8-6 bij de vroedvrouw! Hopelijk dan ook een echo ;) ben dan 16 weken dus ik hoop wel het geslacht te kunnen zien...

16. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hallo iedereen!!!

Gisteren 16weken echo gehad bij de vroedvrouw! Wat een lieve vrouw zeg... zijn bijna 1 uur binnen geweest en hebben wel 15 minuten echo gehad! We mochten het zelfs op USB zetten, maar dat wisten we niet dus hadden we het ook niet bij, echt jammer!

Alles gaat goed met ons beebje: mooie hersenen in 2 helften, hart met 4 werkende kamers, middenrif, 2 longen, darmen, armen en benen, lippen zijn dicht, rugje is mooi gevormd,...

EN we hebben het geslacht gezien! Het wordt een jongen!!!

17. ivon

ivon Lid

27 aug 2009
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi dat alles goed gaat bij jullie! Hier gaat ook alles goed de moeheid is verdwenen!

Ik moet de 22e weer heen.

Ik hoop ook dat er snel een paar meiden bij komen!

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He wat leuk een jongen.

Hoe gaat het verder met jullie?

Wij hebben nu even een pauze ingelast. Ik ga voor onderzoeken naar het Radboud in Nijmegen (15 juli) Het lumc waar ik nu zit wil niet mijn stolling onderzoeken. Het Radboud is een onderzoek gestart naar meerdere mk. Ik heb me daar voor opgegeven. Het heet een prius onderzoek. Wel spannend allemaal.
    Volgende week voor gesprek naar het LUMC, onze arts wilde samen met ons praten, dus ben benieuwd. Ik weet wel dat ze voor IVF wil gaan, maar zwanger raken lukt wel alleen het moet goed blijven zitten en ook de juiste plek natuurlijk.

Hebben jullie al mooie foto's trouwens. Hebben jullie al spullen gekocht?

Ik lees wel gewoon met jullie mee hoor! Effe checke

Fijne dag nog allemaal

19. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Ineke, GEFELICITEERD!!!! een jongen!
    Klinkt als een fijne vrouw! en wat fijn dat alles goed is! Lekker genieten van dit nieuws

Ivon: ha, keurig het tweede semester in zonder vermoeidheid, geniet ervan!

Angelica: hopelijk geeft de rust de nodige rust! Benieuwd wat er uit het onderzoek gaat komen, wel goed dat je het allemaal laat nakijken!

Foto's: in mijn album, maar er is niets te zien hoor, haha.

20. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Kom net bij de vk vandaan, eerste keer daar. Erg leuk! Heb het hartje gehoord en over 11 dagen echo om te controleren of het hematoom in mijn bm weg is, joepie! Ben wel dagje later gezet, dus we gaan nu voor 28 december!
    En heb nu toch een map met papieren en tijdschriften mee, hoef me niet te vervelen vanavond ;)

Deel Deze Pagina