Echo vooraanzicht, geslacht te zien??

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Zonnetje79, Apr 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zonnetje79

Zonnetje79 Actief lid

Nov 4, 2008
    136
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo meiden,

Deze echo is gemaakt bij de 2e controle 15.4 weken. De vk wilde geen uitspraak doen over het geslacht omdat ze dat te vroeg vond. Oke, dan wachten we nog even...onderwerg naar huis keek ik nog eens goed en zag toen ineens de 'befaamde streepjes', volgens mij, tussen de opgetrokken beentjes. Ik kan het helemaal mis hebben, ben geen expert! Ik zou dan ook graag van jullie horen of de streepjes wijzen op het geslacht of iets anders.... Ben ineens erg nieuwsgierig geworden na mijn 'streepjes' ontdekking :D!

Voor de duidelijkheid, het kindje ligt met het gezicht naar je toe. Als je goed kijkt zie je de oogjes, neusje en mondje en naast het hoofd aan de bovenkant ligt een handje...

2. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

Jun 28, 2009
    1,980
    0
    0
    Noord-Holland
    Hihi het lijkt er wel op he! Ook ik zie het befaamde hamburgertje! Gaan jullie een geslachtsbepalingsecho laten doen? Ben heel benieuwd of het uiteindelijk ook echt zo is!!!

3. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

Feb 5, 2009
    2,226
    0
    0
    overijssel
    ja ik zie ze ook, maar het is wel een onduidelijke foto dus ik zou er nog te veel van uitgaan;)

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Nee op deze foto is het niet te zien. Ik denk dat het geslacht er niet op staat. Je hebt iig een potty shot nodig.
    Bij mijn beide zoons zag je ook steeds drie strepen als geslacht, tenzij er specifiek op was ingezoomd.
    Dus je kunt op basis van deze foto niks zeggen.

5. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    Wat een mooi gezicht dat je het gezichtje zo goed ziet :) qua geslacht durf ik niks te zeggen

Share This Page