Morgen ben ik 6 weken zwanger. Vanochtend had ik echt enorme krampen! Maar dan echt enorm! Een uur lang. Ik gilde het uit. Het was echt onderin de baarmoeder maar ook in de darmen. Zo eng!! Nu is het weer afgezakt. Nu zeurt het heel erg nog maar als ik in beweging kom wordt het weer erger.
Kunnen goed je darmen zijn, even een warme kruik proberen. Hopelijk zwakt het af en heb je snel een mooie echo. Blijf je last houden even de verloskundige bellen
Ik zou de verloskundige bellen, het kan best normaal zijn maar volgens mij kan het ook op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap wijzen. Dus even de verloskundige in laten schatten of het normaal klinkt.
Ik heb toch niet gebeld. Het zwakte Steeds meer af. Maar maak me nog wel ernstige zorgen. Op veel websites staat dat dit voortekenen zijn van een miskraam. Echt wat een pijn.. Ik heb in november een bbz gehad. Was echt heeeeeeel andere buikpijn. Aan 1 kant op 1 plek.
Uitschreeuwen van de pijn lijkt me niet ok. Dat is t nooit! Dus anders met dit verhaal even huisartsenpost bellen kunnen zij je vertellen wanneer je wèl naar de dokter moet. Sterkte! Hopelijk is t niks!
Ik zou even bellen. Bij mijn miskraam heb ik nooit kramp gehad waarbij ik het moest uitschreeuwen van de pijn een bij mijn positieve zwangerschap ook niet. Zou nog eerder denken aan iets niet zwangerschap gerelateerd
Hier ook darmen bij de eerste. Door de hormonen waren ze van t padje af geloof ik. Ben toen zelfs flauw gevallen van de pijn. Maar ik zou zeker even bellen met je vk. Al is het alleen voor geruststelling.
Bij mij ook! Serieus kon alleen nog kruipen van de buikpijn. Was zo wit als een spook. Echt niet te omschrijven hoeveel pijn dat deed.
Het was weer een bbz. Tweede operatie in 8 maanden en derde miskraam binnen die tijd. Bedankt voor jullie adviezen..
Toch! Goed dat je aan de bel getrokken hebt., ondanks dat de pijn anders was Heel veel sterkte meid!!