Spoedvraagje: Wat zouden jullie doen? Graag advies!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MamaMiaatje, 19 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Ik heb vanmiddag een ovu-test gedaan, welke nog niet positief was, maar wel bijna.
    Kan het zijn dat als ik vanavond nog een keer zou testen hij wel positief aangeeft?
    Of moet ik gewoon morgen weer testen?
    En wanneer is het nou het beste moment om te klussen?
    Is dat vanavond of morgen of allebei?
    En als we allebei de dagen gaan klussen en de ovu-test geeft morgen pas positief aan, is de zaadkwaliteit dan niet verminderd op het juiste moment, aangezien er dan twee dagen achter elkaar een zaadlozing heeft plaatsgevonden.
    Ik wil m'n ei ook niet missen natuurlijk, dus beetje lastig allemaal.
    Wat zouden jullie doen?

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Ik vertrouw die dingen niet meer, ik krijg geen positieve en heb altijd een duidelijke teststreep. Ik zou je gewoon adviseren om zoiezo om de dag te klussen. En voor je vriend zoiezo om de 3 dagen een zaadlozing te hebben, dan blijft sperma optimaal.

3. bebietje

bebietje Actief lid

6 jan 2007
    170
    0
    0
    HOi,
    ik heb op de dag dat ie posi begon te worden wel een keer of 4 getest...wilde het in de gaten blijven houden. Zie mijn album voor de reeks testen (oeps lijk wel een ovutest junkie ;) )

4. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ik heb het gedaan... Deze maand voor het eerst gelukt om een positieve test te krijgen (want wat bleek mijn ei zit op dag 15 en dan had ik meestal de moed al opgegeven qua testen) woensdagmiddag was de test dus ineen behoorlijk gekleurd en toen heb ik 's avonds sus nog een keertje getest en toen was hij inderdaad positief. Donderdag was hij nog steeds positief en vandaag (vrijdag) niet meer... Nu weet ik alleen niet of ik gisteren of vandaag mijn eisprong heb gehad. We hebben woensdag nog sex gehad donderdag niet toen was ik niet thuis.... vanavond ook niet dus ik ben benieuw of het deze maand is gelukt....

succes

Oh ja denk er gewoon goed aan dat je 4 uur van te voren niet plast... dan kan je verder zo vaak testen als je wilt... heb ook gehoord dat je eerste urine niet goed is om mee te testen....

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik zou sowieso niet met ochtendurine testen! LH zit nl. altijd in je urine, en synthetiseert 's nachts. Hierdoor kan een test een vals positief beeld geven. Staat als het goed is in de gebruiksaanwijzing.

Ik heb zelf steeds op de zelfde tijd van de dag getest (na werk, rond een uur of 7), en steeds om 3 uur dan mijn laatste kop thee gedronken.

6. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

21 feb 2008
    590
    0
    0
    Het beste moment om te klussen is toch echt als jullie allebei zin hebben!! ;)
    Zonde dat je er zo mee bezig bent. Spontaan is het toch veel leuker en lekkerder?

Deel Deze Pagina