Hallo... Ik ben een meisje van 15 jaar en heb een groooot probleem. Ik had 3á 4 weken geleden onveilige sex gehad met mijn vriendje. Ik gebruik de pil niet, en hij heeft geen condoom gebruikt. Hij kwam niet klaar in mij, maar met voorvocht kun je toch ook zwanger raken? Ik heb nu buikpijn, ben misselijk en heb water in mn mond staan. ben ik mogelijk zwanger?? aub iemand help me!!
Alleen met een test kun je uitsluiten of je zwanger bent of niet. Bij kruidvat heb je er 2 voor 5,-. Als je niet zwanger blijkt dan lijkt het me zeer verstandig om aan de pil te gaan?! Heel veel succes.
Is mogelijk ja. Even een test doen en je weet het zeker. En de volgende keer veilig doen als je er nog niet aan toe bent om een kind te krijgen.
pffffoe redding nabij, maar kun je zongevoel ook krijgen na een dag daarna? weer ik niet, nooit aan gedacht?!
je bent niet zwanger meid. om jezelf een beetje gerust te stellen kun je een test doen, die van de kruidvat heb je er 2 voor 5 euro. doe het voortaan veilig, om op je 15e een kind op te voeden is niet verstandig. ook kun je makkelijk soa's oplopen, iedereen denkt dat gebeurd mij niet. gebruik voortaan een condoom, en de pil oid is misschien ook wel handig.
Nou dit is al de eerste gerust stelling, ik ga dat morgen doen... ja, ben ik ook van plan.. maar door buikpijn en alles schrok ik al...
Als je een dag na de sex ongesteld bent geworden kun je indderdaad niet zwanger zijn. Je eisprong en dus als je vruchtbaar bent vind gemiddeld(!!) 14 dagen voor je menstruatie plaats. Maar dat is een gemiddelde natuurlijk. Inderdaad toch maar even condooms kopen meis, je wilt echt niet een soa te pakken hebben (of erger) of toch zwanger worden.