Nou ik heb nog een test gedaan om echt zeker te zijn met vertellen straks Nog niet aan manlief verteld die is nog werken komt vanavond pas thuis is een horeca man maar goed dit is de nieuwe test van net ietsjes betere foto weer schuin komt omdat ik via mobiel zit
Gefeliciteerd, geen twijfel mogelijk. Hoop dat je samen met je man kan gaan genieten van deze zwangerschap
Gefeliciteerd. Ik begrijp dat het niet helemaal gepland is maar ik hoop wel gewenst anders zijn al die felicitaties ook niet zo leuk.in ieder geval veel geluk!
We hebben er over gepraat maar lijken er niet uit te komen tot nu toe ik wil het houden ook al weet ik dat het financieel zwaarder gaat worden maar me man zit meer tegen abortus hij zegt niet dat hij geen 2de kind wil maar liever niet nu wegens financieel ik vind het erg zwaar op dit moment omdat het erop lijkt dat we er niet uit gaan komen ik begrijp zijn zorgen wel maar in mij blijft zeggen dat ik er ontzettend veel spijt van ga krijgen als ik abortus zou plegen voor mij voelt het als een wonder een geschenk maar hij gelooft niet in wonderen
Hey meis, wat lastig dat jullie er voor nu samen niet uit lijken te komen. Ik zou zeggen laat het even bezinken en praat er dan samen nog eens over. Je hebt zo ie zo nog een goeie 8 maanden voordat kleintje er is... Hier is het altijd zo geweest, waar er 3 of 4 kunnen eten kunnen er ook 5 of 6 eten Ik hoop dat jullie er alsnog samen uit kunnen komen en je kan genieten van je zwangerschap.
Oh meissie toch, wat rot dat je man zo reageert. Maar als jij niet achter die abortus staat moet je het ook niet doen, want wat zal je de rest van je leven spijt krijgen. En wat betreft de financiën, zoals hierboven al gezegd: waar er 3 kunnen eten kunnen er ook 4 eten. Als een baby een bedje, warme kleertjes, melk en liefde krijgt is hij/zij tevreden. Kleding en bedjes kan je altijd tweedehands krijgen voor weinig. Bovendien krijg je extra kinderbijslag waar je spulletjes voor kan halen. Ik hoop dat je er samen met je man uit kan komen. Sterkte. Knuff!
Jee dat is heftig. Het is allemaal zo nieuw en komt zo op je dak vallen. Lijkt me ook onmogelijk om ineens een beslissing te moeten nemen, dat heeft tijd nodig. Ik hoop dat jullie er samen over kunnen blijven praten en een beslissing kunnen nemen waar jullie beiden achter staan. Sterkte!
Pfff ik lees dat hier zo vaak he Vooral bij een 2e kan ik me t nie voorstellen dat weet je zo goed wat je 'laat weghalen' Alsof t een auto is die je laat wegslepen Kzeg vooral denk aan jezelf