Geweldig! Van harte gefeliciteerd en je zult merken dat het echt goed gaat komen. Zoveel duurder zal het echt niet zijn. Er komt een tweede bij hè, niet nummer 25!
Dan praat je wel een heel stuk (een decennia) verder in de toekomst, wie weet wat er dan allemaal staat te gebeuren en hoe de financien dan zijn. Moet je daarvoor nu al je droom opgeven? Zou jij het zelf doen? Ik niet. Ik nam de gok. Maar ik leef dan ook on the edge!!
Pfff blijf erg onzeker bij mijn eerste kindje was de eerste test pas toen ik al 6 weken was (bleek later) en toen had ik een knaller nu ben ik ongeveer 5 weken en 1 dag ong en heb ik nog zo een streepje maak ik me nou zorgen om niks of had de streep duidelijker moeten zijn ben namelijk erg onzeker en bang voor mk ik moet denk ik maar eens stoppen met testen ik maak mezelf gek
volgens mij knalt ie prima voor 5 weken hoor...niet meer testen en zoiezo hoor ik vaak dat sommigen rond 6 weken ineens lichter gaan testen, ligt aan hormonen en zo. gewoon niet meer testen en wachten op een echo... succes!
gefeliciteerd! Jij bent hartstikke zwanger, stop met testen, want je maakt jezelf hartstikke gek daarmee Fijne zwangerschap gewenst!
Fijn dat jullie er zijn uitgekomen Gefeliciteerd! Financieel zal het allemaal vast goed komen. Ookal word het zwaar, je weet waar je het voor doet. succes!