menstruatie te vroeg

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door heleentje80, 6 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    Hoi, zoals hierboven geschreven is mijn menstruatie er 2 dagen te vroeg doorgekomen.
    Nu lijkt dat normaal, maar bij mij niet, nog nooit gehad zolang ik mij kan herinneren. Ik kan er een atoomklok op gelijk zetten zelfs tot op het uur (rond 7u 's ochtends).
    Nu dus 2 dagen te vroeg en weinig 1 maandverband per dag, terwijl het normaal niet te stelpen is en 6 dagen duurt.

Mijn vriend en ik gebruiken wel condooms, maar alleen op de laatste slag (dus juist voor de penetratie en van zodra hij klaarkomt gaat hij eraf en dan kruipen we nog wat tegen elkaar).

Herkent er iemand dit en please zeg mij dat ik me geen zorgen moet maken, wat een 2e babietje is pas voor over een paar maand.

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hoihoi,

Wat rot om in die onzekerheid te zitten.
    Maar nog ff een vraagje. Komt hij dan dus ook zonder condoom in jou?

3. heleentje80

heleentje80 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.296
    28
    48
    Gent
    hoi,

hij komt niet in mij zonder condoom, maar we mastruberen samen en hij komt klaar op mijn buik of na dat het condoom af is kruipen we soms nog dicht tegen elkaar.
    Maar het blijft wel ambetant het druppelt nu al 3 dagen en het vrijen was een beetje pijnlijk de laatste dagen, als hij te diep zit krijg ik echt pijnscheuten.

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hmm, wel raar ja.

Kwil je niet ongerust maken. Maar zou als ik jou was wel even testen. Ik had voordat ik wist dat ik zwanger was een paar dgn voor mijn NOD ook licht bloedverlies.
    T kan natuurlijk totaal iets anders zijn. Maar voor de zekerheid...

T kan nooit kwaad om een keer te veel te testen natuurlijk.

Laat je even weten hoe het afloopt?

X Suzie

Deel Deze Pagina