ik had goede hoop deze keer. Mijn cyclus was ineens een stuk korter en de normale nod symptomen die ik had begonnen niet. Normaal heb ik 2 dagen voor nod al bruinverlies. Ik weet zeker dat mijn ei 2 weken geleden op de dinsdag of woensdag gesprongen was maar afgelopen zondag, maandag en dinsdag bleef bruinverlies uit. Vandaag dus NOD en vanochtend nog niks te zien. Tot ik zojuist naar de wc ging, en tadaa, daar was het bruinverlies. Heb er zo de balen in :x Ondertussen al 2 jaar van de pil af, weinig kansen gehad omdat mijn cyclus lang is en ml vaak weg is, en ook die kleine kansjes die er wel zijn lopen op niks uit. Voor ml hoeft het allemaal niet meer persee en vind het goed zo dus we gaan nooit de mm in. Ondertussen zijn mijn jongens alweer 5,5 jaar en voor mijn gevoel word ik nooit meer zwanger. vandaag ben ik zo vreselijk verdrietig! Waarom ik dit schrijf weet ik niet, maar niemand weet denk ik hoe groot mijn wens is.
Oh vrouwke, Daar is ook niks aan. Twee jaar is ook een eind zeg! Hopelijk komt het er toch nog spontaan een van. Vandaag een dagje sip dat kan heus wel een keer! Maar probeer morgen weer vrolijker te zijn en afleiding te zoeken. Sterkte en een x
Bruinverlies betekend toch nog niks? Er zijn genoeg vrouwen die na bruinverlies toch zwanger bleken te zijn... Ik heb sinds gister ook weer bruinverlies en heb aanstaande vrijdag mijn nod. De vorige 2 keren had ik al 8 dagen voor mijn nod bruinverlies en op nod toch ongesteld geworden. Is echt pas sinds de laatste 3 keer dat ik bruin bloed verlies voor mijn nod. Eerst nooit gehad! Vind t zo vervelend:x Nu hoop ik dat het bruinverlies stopt voor of op mijn nod maar ben er ook bang voor dat ik toch gewoon ongesteld ga worden Maar wat ik op internet lees is dat het niet persé iets negatiefs hoeft te betekenen?
beauty: ik hoop dat je gelijk hebt. Voor zowel jou als voor mij. Bruinverlies betekent inderdaad dat het niet helemaal over is dus misschien heb ik wel te vroeg al opgegeven. Als het vrijdag nog steeds bruinverlies is dan gooi ik er toch maar een testje tegenaan. Bedankt iedereen voor de berichtjes. Voelde me vanochtend echt vreselijk, maar na een ochtendje janken en even wat feel-good-food ( chocolade ) gaat het weer wat beter.
Begrijp je hoor! Hier wel pas begonnen om voor een 2e kindje te gaan maar is ook al 5.5 jaar en we hopen dat het hier zal lukken op natuurlijke wijze want ook hier wilt ML niet de mmm in dan blijft het bij 1 ! Maar jij bent al langer bezig natuurlijk!!!! Ik duim dat je snel een mooie + test in handen mag hebben...
Als ik dat bruine bloed zie zakt de moed me ook wel even in de schoenen hoor..maar voor mij is het pas game over als ik rood bloed zie. Idd vrijdag gewoon een testje doen, je weet maar nooit... Ik heb vrijdag ook mijn nod...