Hallo allemaal, Na een week twijfelen wil ik mijn zorg toch even uiten... In de eerste week van mijn pil ben ik flink ziek geweest, hierdoor heeft mijn lichaam meerdere pillen niet opgenomen. In de tweede week heb ik éen dag last gehad van een paar druppels bruine afscheiding. Mijn huisarts heeft mij geadviseerd om te stoppen met de pil. Vorige week ben ik dus gestopt (7dagen eerder dan normaal). Normaal krijg ik twee dagen na de laatste pil een bloeding, deze blijft nu uit. Wel heb ik vandaag weer een paar druppels bruine afscheiding gehad. Omdat het nog te vroeg is om te testen (dit kan pas vanaf volgende week om een betrouwbare uitkomst te krijgen) vraag ik me af wat jullie hierover denken... Alvast bedankt voor alle reacties!
Hoi Popi, Onlangs ben ik gestopt met de pil vanwege zwangerschapswens. Tot op heden, 9 weken later, ben ik nog steeds niet ongesteld geworden. Wel heb ik een paar keer inderdaad bruin verlies gehad. Zwanger ben ik echter ook niet. Het lichaam moet weer op gang komen na pil gebruik, bij sommige (gelukkigen) gebeurt dit direct, bij anderen kan dit wel tot een half jaar duren. Het kan dus zijn dat je zwanger bent; de kans lijkt me echter groter dat je lichaam gewoon nog op gang moet komen. Sterkte, Liefs Plukkie