Mollig...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door little hope, 20 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    Hallo

Ik had even een vraagje tussendoor...
    Weet niet of deze vraag al bestaat, vandaar dat ik m nogmaal stel...

Hoelang duurt t bij een molliger persoon, eer je een buikje van de baby kan zien?

Ik ben zelf nl niet egt super slank (heb maat 40/42) en bij zommige zie je met de 5 weken al echt iets gebeuren en bij sommige pas in de 5de maand...

Ben heel benieuwd hoe andere "mollige" meiden dit ervaren?

Groetjes Little Hope...

2. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hoi meid ik ben ook mollig hoor!
    bij mij zag je al snel en buikje maar dat hoeft niet!

dit ligt geheel aan jou baarmoeder en jouw genen!
    en hoe zo groeien!
    kijk maar in mijn labum dan kan je een beetje zien hoe het groeide!

maar maak je niet druk omdat je mollig ben je buikje komt wel !

ennuuuh noig van harte gefeli he!

3. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    bij jou kwam het idd wel snel...

soms denk ik van ja er komt een buikje, maar dan daarna kijk ik en denk ik ow neej zo dik was ik al snap je?

begint je buik egt van onderaf te groeien? of moet je t gelijk aan je hele buikoppervlakte zien?

Jeetje, voel me best dom met deze vragen

4. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    hangt ook weer van die persoon af hoor :D

ik ben zelf niet een van de slankste en zie nu na 6 maanden pas dat ik echt een buik begin te krijgen

maar ik ken ook andere meiden waarbij je het al heel snel zag

dus denk dat het temaken heeft met hoe je lichaam zich vormd
    en misschien ook hoe je je baby draagd

mijn zusje was trouwens graatje mager toen ze zwanger raakte en bij haar zag je het ook pas heel laat
    heeft ook nog heel lang haar eigen kleding kunnen dragen
    ze heeft zelfs nog extra onderzoeken gehad omdat ze dachten dat haar kindje te klein was
    wat dus achteraf niet zo bleek te zijn
    gewoon een lekkere hollandse meid is eruit gekomen :D
    alleen heeft ze daarmee gewacht tot in de laatste maand

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hoi
    hier ook iemand met maat 42 voor de zwangerschap en bovenkleding vaak l.
    mijn buik was zichtbaar voor anderen bij de 19 weken. je ziet zelf eerder wel wat verandering hoor maar dat was voor anderen niet zichtbaar.
    moet zeggen dat hij trouwens toen heel snel op kwam zetten.
    als je hier zo een beetje rondleest kom je er eigenlijk achter dat het bij ieder anders gaat.
    het is niet zo dat als je slank bent je eerder wat ziet of andersom. het is voor ieder weer anders!
    niet druk over maken en lekker van genieten!
    ik weet nu al dat ik die buik en dat gejump in die buik straks ga missen! ;)

liefs joyce

6. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    bij mij zie je wel dat mn onderbuik strakker staat... en t geheel van de buik (venusheuvel tot borsten lama zeggen) is wel wat dikker, maar weet niet of ik dit al egt als buikje kan zien...

7. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    ach welnee
    domme vragen bestaan niet, het is alleen dom om niet te vragen ;)

maar dat gevoel ken ik wel hoor
    ik zag het bij mezelf ook heel lang niet, behalve als ik me vel wat strak trok zeg maar :oops:
    deze maand is het eindelijk een beetje te zien
    en mensen om me heen zien het nu ook en dan ben ik best wel trots op me buik :D

8. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    haha mag je ook zeker zijn... ik zou ook zo trots als een pauw rond huppelen...

en ik hoop tog stiekem wel dat je t bij mij al vroeg gaat zien :$ na 6 jaar w88 mag dat wel haha...

Mijn moeder was zwanger van mn zus en die had een buik van een vierling met de 4 weken ong, egt niet normaal... en toen ze zwanger was van mij had ze ook met de 5 weken of zo al een flink buikje...

en mijn oma precies hetzelfde... dus hoop dat ik hun genen heb :p

Hoe is je buik gaan groeien? egt van onder, of in zn geheel, of bij je navel hahahaha wil je dat eens vertellen?

9. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    hoe is jullie buik gaan groeien? egt van onder af, of t midden of eerst bij je darmen?

ik weet nog niet goed waar ik moet kijken lol

10. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    uhhhhh ff denken

mijn baarmoeder lag al best snel hoog en ik denk dat ie begon zo tussen me navel en me darmen
    nu is ie vanaf midden gedeelte darmen tot onder me ribbenboog

gaat nu best snel vind ik zelf :D

11. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    kijk eens in mijn album.
    Ben ook stevig mollig gebouwd.
    Liek.

12. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik ben behoorlijk stevig en bij mij zie je het nu toch wel aardig aan me onderbuik, het is wat steviger dan normaal.
    foto's staan in me album

13. Kar76

Kar76 VIP lid

30 okt 2006
    5.124
    0
    0
    Maastricht!
    Ik heb maat 44. Bij mij konden ik en mijn vriend het zien bij 14/15 weken, maar de buitenwereld keek soms nog raar toen ik al ruim 20 weken zwanger was!

Mijn buik begon echt onder mijn navel te groeien, en zoals al gezegd is, het hangt er ook vanaf hoe je draagt. Nu komt mijn buik iets meer naar 'boven' (zie album) maar ik draag nog steeds laag en rond. Straks gaat 'ie indalen en dan gaat het nog meer hangen! ;)

14. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik heb maat 42/44. bij mij zagen wij zelf rond de 12 weken een minibuikje, de buitenwereld rond de 17 weken.

ik heb wel altijd een smalle taille en een platte buik gehad, dus daarom viel het vrij snel op.

je buik begint trouwens vanaf je schaamheuvel te groeien. hij is pas veel later bij je navel.

ik vind het zelf in het begin vooral lijken of ik dik geworden was. en volgens mij sommige om me heen ook haha

15. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    thnx voor jullie reacties...

ik merk wel dat mn onderbuik al iets dikker is, maar verder nog niks... maar tis nog pril he hahaha

16. Angel Eyes

ja en je ziet ook vooral eerst je darmen opzwellen die ineens plaats moeten maken, dan denk je ja ik krijg een buikje. maar met week 10 is die weer minder.

meestal komt je Baarmoeder pas rond week 12 boven je schaambeen uit. dus feitelijk zou je dan pas een buikje hebben van je baarmoeder.

17. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    jeetje wat een gedoe allemaal hahahah

snap er niks van !

ik w8 wel af, tot mijn beebje vind dat iedereen t moet zien :D

18. Angel Eyes

ja dat is toch wel het leukste hoor vond ik. toen iedereen kon zien dat er geen twijfel meer was en dat je zwanger bent. lekker pronken met je buikkie

geniet!

19. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik heb maat 46/48 maar wel een echte taille. Ik ben nu op 14 weken maar zie het nog niet echt. Ik heb zelf wel het gevoel dat het geheel wat naar voren komt. de zijkanten van mijn buiken voelen hard, niets als vet zeg maar

20. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik heb maat 46/48 maar wel een echte taille. Ik ben nu op 14 weken maar zie het nog niet echt. Ik heb zelf wel het gevoel dat het geheel wat naar voren komt. de zijkanten van mijn buik voelen hard, niets als vet zeg maar

Deel Deze Pagina