Hey ik ben nieuw hier Ik lees af en toe dingen hierop en dacht, maak ook een account aan! Momenteel hier 37+3 week zwanger van me eerste Wel een "redelijk" goeie zwangerschap, alles gaat goed met de kleine en mij gelukkig maar!! Alleen nu word het wel echt zwaar.. ik slaap al een week niet meer! ik lig niet meer lekker door me buik, en doordat ze tegen me ribben drukt heb ik daar enorm veel last van als ik in bed lig, en als ik wel lekker lig en ik val in slaap is het voor een halfuurtje max uurtje.. daarna niet meer kunnen slapen, ben doodop maar kan niet in slaap komen nu.. ik doe als het kan overdag dutjes maar veelste weinig om daarop verder te functioneren... aanstaande maandag naar verloskundige hopen dat ze wat heeft tot de bevalling.. zo kan ik echt geen bevalling aan lijkt mij.. iemand tips of ervaring? Ik ben zo klaar met het zwanger zijn, ze mag van mij nu wel al komen! Haha.
Helaas voor jou (denk ik) heel herkenbaar. Het hoort ook echt wel bij de laatste loodjes. Probeer dingen uit te besteden die niet lukken zoals huishoudelijke dingen. Rusten is gewoon de sleutel. Slaap je niet, dan rust je toch. Als het echt niet meer te doen is kunnen ze misschien slaapmedicatie op recept geven. Dat zou je inderdaad moeten informeren. laatste loodjes kunnen heel zwaar wegen. Succes ermee!