Zou het?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Earth love, 26 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Earth love

26 jan 2015
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi! Dit is mijn eerste bericht hier. Ik lees al wel regelmatig mee, maar had nog nooit was gepost. Hopelijk doe ik het allemaal goed :S

Ik zit heel erg met het volgende. Ik ben na een miskraam al weer een jaar bezig om zwanger te worden. Nu ben ik al 4 dagen overtijd, maar de testen geven allemaal negatief aan. Als ik zwanger zou kunnen zijn heb ik het vermoeden dat zaterdag mijn innesteling is geweest. Dat zou wel erg laat zijn (15 dagen na ovulatie (getest)) kan dat nog? Zaterdag had ik 1 dag erge buikloop. Precies hetzelfde als tijdens de innesteling van mijn vorige zwangerschap (helaas miskraam). Verder voel ik niet veel. Heb wel hele grote en harde borsten haha :p dat is het enige.

Mocht het kloppen dat zaterdag misschien toch een late innesteling is geweest, vanaf welke dag zou ik dan positief kunnen gaan testen? Ik ben nu zo nerveus :S

Super bedankt voor het luisteren en meedenken.

2. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Vanaf de innesteling ga je hcg aanmaken, die waardes lopen vrij snel op. Ik zou als ik jou was dus lekker door testen, als het raak is mag je de komende paar dagen toch wel een positieve test gaan verwachten. Spannend! Ik duim voor je!

3. Earth love

26 jan 2015
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt! Ik hoop het echt... Ik ga vanmiddag voor de zekerheid even een andere test kopen. Ik gebruik nu testjes die ik gratis heb gegad bij de ovulatietesten. Hele simpele dingen, maar ik dacht dat ze op zich wel ok zouden zijn. Maar nu begin ik daaraan te twijfelen. Straks even naar het kruidvat ;) wat lastig is dat wachten hè!

4. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Spannend hoor, je zou denken dat het raak is !
    Nog even geduld, en hopelijk heb je snel een positieve test in je handen ;)

Sommige vrouwen hebben pas een week na hun nod een positieve test! wat ken een vrouwen lichaam toch verwarrend zijn he, heb er helaas zelf ook last van haha

Succes :)

5. Earth love

26 jan 2015
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    In het verleden heeft mijn lichaam me ook erg voor de gek gehouden haha, maar overtijd ben ik nooit langer dan 1 dag geweest. Wel regelmatig misselijk en duizelig geweest, krampjes gehad etc, zodat ik zou zou het raak zijn? Naar dat soort 'kwaaltjes' luister ik niet meer :p

We gaan voor het eerste kindje trouwens. We zijn al een tijdje bezig eigenlijk. Zo'n 3 jaar geleden begonnen, maar na 3 maanden kreeg ik een ongeluk met de auto en heb toen een flinke tijd in de kreukels gelegen. Na ong 1 jaar weer begonnen en toen zwanger geraakt, maar helaas een miskraam gehad. Nu al weer een jaar bezig. Ik haal altijd veel steun uit het lezen van dit forum en heb er al veel tips vandaan gehaald :D

6. Earth love

26 jan 2015
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik was toch weer te ongeduldig.. Net een klein beetje bloedverlies, dus het zal wel niks zijn deze maand. Het vrouwenlichaam zit inderdaad vol verrassingen! Ik zag hem echt even niet aankomen dit keer :( snik snik.

7. ZaZaM

ZaZaM Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.694
    38
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Balen zeg! Zeker als je het niet aan ziet komen en sterk het vermoeden hebt dat het raak is, doet het extra pijn als je ongesteld wordt... Sterkte!

8. Bengel86

Bengel86 Lid

21 dec 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat heftig dat jullie al zo lang geduld moeten hebben.
    En wat balen dat je waarschijnlijk toch ongesteld geworden bent. Sterkte

9. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    hopelijk zet het niet door :(
    3 jaar alweer, wat een tijd. Ik hoop dat je snel een plakker heb, ik ga duimen voor je Earth love

10. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Wat balen voor je :(
    Misschien eens tijd om langs de huisarts te gaan, gezien de lange tijd dat jullie bezig zijn?

11. Earth love

26 jan 2015
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle lieve reacties.
    Ja, we zijn in dec doorgestuurd naar de fertiliteitskliniek, maar hebben nog geen oproep ontvangen. Binnenkort hoop ik! Hoopte even stiekem dat het niet meer nodig zou zijn ;)

12. Lizzy01

Lizzy01 Bekend lid

14 jan 2015
    819
    0
    16
    Vrouw
    Nederland
    Ik hoop voor je dat het niet doorzet en je wel zwanger blijkt te zijn..
    Drie jaar.. dat is al heel lang..

13. Earth love

26 jan 2015
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    In die 3 jaar zit wel een jaar tussenpose waarin we niet geprobeerd hebben, omdat ik na het ongeluk veel in het ziekenhuis lag en lichamelijk niet klaar was voor een zwangerschap. Nu dus al wel ruim 1,5 jaar bezig sindsdien. Ik lees hier verhalen van stellen die al veel langer bezig zijn, maar ik vind het wel lang genoeg ;)

14. Daisy120

Daisy120 Bekend lid

2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Als je na een jaar nog niet zwanger bent mag je naar de huisarts voor een verwijzing naar de gynaecoloog, dit zou ik zeker doen als ik jou was!

15. Earth love

26 jan 2015
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je steun Daisy! Ik heb gelukkig al een doorverwijzing, maar moet nog wachten op een afspraak.

16. Earth love

26 jan 2015
    16
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben vandaag de uitslag gekregen van sperma-onderzoek en dat was niet goed. Slechts 4000 levende zaadcellen per ml. Wat is dat schrikken!

Afspraak bij kliniek is gelukkig binnenkort :(

17. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Sterkte earth

Gelukkig kun je binnenkort naar dee kliniek, daar kunnen julie ze verder helpen.

Heel veelmsucces en sterkte gewenst met de komende periode

18. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Wat een rot nieuws, heel veel succes !!
    Maar geef de moed niet op, jullie krijgen vast een heel mooi kindje, met een beetje hulp :)

Deel Deze Pagina