Die info is volgens mij dus niet correct. Maar goed, laat ons er geen oneindige discussie van maken, voor het zingen de kerk uit is géén goede methode als je niet zwanger wil worden. Of het nu door het voorvocht komt, door het lekken of door een half orgasme, maakt eigenlijk niet eens uit.
kan niemand zeggen, niet super groot, maar risico is er. hoe groot kan niemand je vertellen helaas. afwachten geblazen dus.
Oke ben k weer... Ik zou vandaag of binnen nu en max 5 dg ongesteld kunnen/moeten worden maar weet nu nie of t roze verlies / slijm spotting is (nl na m'n bevalling wel al paar x gehad alvorens een menstruatie voorheen nooit Of dat t toch mogelijk iets met zwanger te maken zijn is Heb getest met de kruidvat vanmiddag en ik zie toch n tuur streepje Heeeeel licht zoals ik dat min of meer toen ook had bij m'n kindjes Maar omdat t me desondanks onwaarschijnlijk lijkt gezien de minimale kans vraag k me af beeld ik t me in want weet ntl precies waar ie moet staan en heb eindeloos getuurd bij beiden en elke dag liepen ze mooi op Maar nu weet ik t f serieus nie?!
Ik zie m nog steeds als ik kijk maar is heel licht zeg maar echt een tuur maar beeld t me kennelijk in
Hahahaha dat j m gwn hebt gekanteld voor ms Zo ben k ook steeds bezig dan weer f nie en dan toch weer f kijken he Morgen doe ik n nieuwe test tenzij ik ineens vet ongesteld wordt ntl vooralsnog rozig
Zal morgen nog n test doen want misschien is dit een indroog streepje al heb ik die nooit eerder gehad maar veel vrouwen Miss wel..