Als ik inzoom (kijk hhet via mn tel) zie ik wel vaag een streepje, spannend! Nog geen rode duivels in aantocht?
Nog niet on maar verwacht wel dat ik t wordt Test vanmorgen is volgens mij Omo wit Zie t nie zoals gister..
Niks meer verloren maar denk dat t gwn spotting was/is Anders zou ik nu toch iets moeten zien Als ik binnen 5 dg nie on ben test ik pas weer
Test van vanmorgen vroeg Als ik nu kijk zie ik ong t zelfde als gister maar goed ga bijna denken dat ze toch indrogen?
Ik twijfel Maar t zou kunnen ja...... Hmmz.. Ja, ik kwam er ook pas achter dat dit kon! Misschien achterlijk, maar was me er helemaal niet van bewust. We hadden geen condoom gebruikt en ook niet voor t zingen de kerk uit... Gewoon met de hand afgemaakt. Dan is die kans wel klein dat je zwanger wordt toch?
O dat meen je?! Ja er is maar weinig voor nodig zeggen ze maar hoe groot is de kans nou dat t j eitje bereikt he? Heb j die van gister ook gezien?
Hahaha ja Nouja, ik iets t ergens wel maar was t vaag vergeten. Ja de foto van gisteren ook en nu vind ik deze duidelijker...
Oke haha toch steeds gevoel dat ik iets voel lopen en on ben/wordt Wat n onzekerheid zo Morgen of overmorgen moet ie toch echt wel duidelijker zijn Maar jullie gwn t idee dat t n indroger is?
Ik denk niet dat t een indroger is eigenlijk... Maar wie weet... Ik ben niet zwanger hoor, ben net bevallen dus ik mag hopen van niet haha. Nee k had t erover dat je wel van voorvocht zwanger zou kunnen raken... En dat ik t eerst "vaag" vergeten was maar dat de verloskundige t nog tegen me zei
Oooo oke gefeliciteerd met j dochter! Zie t nu! Oke, maar wel jullie overkomen dus, met j meisje als resultaat?
Uhm nee... Wek ik die indruk? Sorry dan . Ik reageerde alleen op je vraag of je toch zwanger kon worden van voorvocht. Ik heb t er toevallig nog over gehad bij de nacontrole. Ik ben namelijk net gestart met de pil, en die was de eerste 7 dagen niet betrouwbaar.. Maarja de kans is wel klein. Ik ga je volgen! spannend.
J hebt gelijk T was ook heel onwaarschijnlijk maar t had gekund Ben iig net ongesteld geworden volgens mij
Snap dat wel hoor je zit er dan zo in op een gegeven moment... Logisch hoor. En misschien wilde je stiekum wel dat je test positief was? Ook dat zou ik begrijpen iig hihi... Jammer dat je ongesteld bent (of niet ) maar nu heb je wel duidelijkheid...