Ja dat klopt en ook dat snap ik nie want we wil(den) t bij twee kindjes houden, ml nog steeds.. Ik twijfel nu.. En dat had ik tot t scheuren van t condoom niet.. Maar waarom? Misschien mis ik t zwanger zijn gwn weer, had ik na de eerste ook heel snel en was toen hij 5.5 mnd was al weer zwanger vd tweede.. Geniet zo van m'n kindjes, niet maakt me gelukkiger En Miss door t zien van grotere gezinnen laatste weken dat t begon te kriebelen.. Mijn idee is ook gwn dat nu handiger is dan als ze groter zijn omdat je dan al zoveel "vrijheid" terug hebt en k bijv op vakantie gaan maar ook t dagelijkse leven moeilijker maak Maar goed valt genoeg over te zeggen heeft beiden voors en tegens En t belangrijkste is dat je t samenwilt en ml wilt t nie dus dan houdt t zowiezo op voor nu..
Oke... Sorry dat ik dit weer naar bovenhaal want wil niemand irriteren.. Schreef afgelopen zaterdag dat ik dacht ongesteld te zijn geworden Maar heb vooralsnog alleen roze paars slijm, paar bruine sliertjes en doorzichtig slijm verloren Echt minimaal Is dit dan spotting? En zoja Hoelang duurt dat alvorens j echt menstrueert? Of is t mogelijk toch n innesteling? Kan t nog ni goed loslaten ook omdat ik zelf toch echt streepjes zag n m'n menstruatie uitblijft Dat lijkt me t meest duidelijk Nav n bericht hier over de onbetrouwbaarheid vd kruidvattesten vertrouw ik daar iig ni op Heeft n andere test bijv action Zin? Of afwachten?
ik weet wat je bedoeld, maar ik zie alleen een witte streep waar een evt teststreep zou moeten komen, die zie je ook voordat je de test doet. niet zwanger dus
Nou ik was ongepland zwanger, kreeg een mk....en nu wordt ik maar niet ongesteld maar wel al een paar dage het gevoel van... En wij hebben voor het zingen de kerk uit gedaan... heeeeeel dom natuurlijk Testen zijn wit ...
Tenzij je opnieuw zwanfer wilt worden.. Kan me best voorstellen dat die wens er is.. Wat rot een miskraam hoe ver was je? J bent officieel overtijd nu he? Ik nog niet maar toch dichtbij m'n nod waar ik voorheen al positief testte Blijf hopen omdat dit mijn enige kans is nu ml nog voorzichtiger zal zijn Want als t zo is dan is t zo anders too bad
Nou ik wil wel, maar mijn man niet. Allemaal erg dubbel en moeilijk... Nou ja overtijd, ik weet niet wanneer mijn ei is geweest, die banner heb ik maar op 28 dagen gezet. Maar die kan net zo goed weg...
M'n man wilt ook nie Tenzij dit n ongelukje is maar anders pertinent nie meer En daar heb ik t best moeilijk mee Weet ook nie precies wanneer m'n ei was maar verwacht ergens rond de 15-17e...
Ja moeilijk is het als je allebei een andere wens hebt he... Sterkte hoor.... Ik weet hoe je je voelt.
Ik zie op je laatste test ook niks. Het lijkt me vreselijk als de wens zo groot is, maar je partner niet wil. Sterkte met afwachten!
Dankjewel Snap ook nog steeds nie waar die wens ineens vandaan komt want wilde t ook bij twee kindjes houden Maar ineens is dat gevoel helemaal weg.. Bizar!
Ik hou jullie ook in de gaten, Queenc.. Gebruik jij nog iets van anticonceptie? Voor t zingen de kerk uit dan is de kans wel aanwezig natuurlijk . Ik ben in december bevallen, maar ik mis het zwanger zijn nu al. Omdat ik weet dat dit m'n enige kindje zal zijn. Mijn man wil niet meer, hij heeft al 2 oudere kinderen uit een andere relatie en nu samen eentje met mij. Toen ik zwanger was dacht ik, ach ik ben al blij met een meisje van mijn grote liefde. Maar nu ik bevallen ben en moeder ben geworden denk ik Waauw, wat bijzonder. Nooit meer dat mooie moment nog eens mee maken..nooit meer zwanger zijn.. Dus ik geniet dubbelop nu...al ben ik soms ook wel een beetje verdrietig. Ach ja, wie weet... De discussie is nog niet gesloten hier. Heb nu m'n handen vol aan ons meisje, maar wie weet over een jaartje