Ja dat definitieve is het misschien ook wel.... Mijn man zegt dat hij bijna bang wordt dat ik geen stop meer heb hahaha. Maar dat is natuurlijk onzin... En door de mk is het allemaal alleen maar sterker geworden helaas. Maar ik moet me er ook bij neerleggen natuurlijk straks... Maar dat wordt moeilijk. Maar er zijn er 2 voor nodig he
O ik snap t wel nurse Van zijn kant ook.. Elke leeftijdsfase z'n moeilijkheden ook he Benieuwd wat ons nog allemaal te wachten zal staan Zeg altijd maar, nooit meer zorgeloos maar voor altijd rijk ❤️
Wat verdrietig queenc, im so sorry... Een x meemaken is al teveel, en nu moet je dit verdriet twee x dragen Gelukkig is is t je gegund om drie prachtige kindjes in jullie midden te hebben maar vergeten zul j nooit..
Mijn man denkt idd ook dat t n verslaving is/wordt Maar zeg nou zelf, er is toch ook niks mooiers? Vind altijd weer zo leuk te zien hoe ze worden
Thx idd het is gewoon erg om mee te maken... Vooral als het niet "vervangen" kan worden. Nu de eerste keer wist ik dat ik ooit weer zwanger zou worden en nu blijf ik leeg achter... Nou ja verslaving... 3 kindjes is druk, 3x bevallen is niet niks, en ik kan me niet voorstellen dat je dat 10x wilt doen hahahaa. Maar nu nog een keer, ja dat is mijn wens....
Ik snap je meis.. Wie weet is t raak Ga net naar de wc en ben ongesteld.. Boehoe.. Wel duidelijkheid Werd gek van die onrust! Hahaha nee imagine 10 x Reminds me of dat programma op tlc Mij nie gezien
Ah ja.. What van we do.. Ene kant zie ik er ook zeker t positieve van hoor.. Vd zomer lekker genieten op t strand met m'n jongens Heb veel last gehad van migraine beiden zwangerschappen vooral de laatste plus isschias dus dat zou geen pretje zijn met twee kleintjes.. Ik leg me er bij neer En wie weet, later..
Begrijpelijk We weten goed wat tegen een ander te zeggen maar als we op onszelf moeten toepassen valt t lang nie altijd mee Maar goed valt me mee hoe ik er onder ben Miss ook omdat ik er nie gericht met zwanger worden bezig was Dan had ik t moeilijker gevonden want wil altijd alles gelijk en direct 😇
Tja heb je mijn avater gelezen Zo waar! Je weet het tegen anderen altijd mooi te vertellen he. Misschien voel je je nu geruster omdat je nu weet waar je aan toe bent?
Ik ben ook helemaal into baby, ik hoop toch echt nog een keer mama te wordeb. Kan t maar niet loslaten. Ik geniet zo van mijn kleine meisje..heerlijk...
Nu je t zegt goed gezegd So true Ja dat is t ook idd kan er heel slecht tegen als ik niet weet waar k aan toe ben