Hey meiden, Deze week ben ik begonnen met ovulatietesten van sensitest, op dag 11 van mijn cyclus (toen kreeg ik ze binnen). De eerste dagen was er een heel licht streepje te zien naast de controlestreep. Gisteren nog minder te zien. Vandaag (dag 14) helemaal niets te zien. Dus ik denk, nog niets aan de hand. Het zit me toch niet helemaal lekker, dus ik heb net een controle van het cervixslijm gedaan, omdat ik (als mijn cyclus weer normaal loopt) eigenlijk nu in de vruchtbare periode zou moeten zitten. Ja hoor: prachtige mooie draadjes getrokken . Anderen die dit wel eens hebben gehad: negatieve ovulatietest met 'positief' slijm?
Hoi! is dit je 2de ronde? Kan zijn dat je nog een erge onregelmatige cyclus hebt.. ik zou gewoon nog even doortesten..? hoe voelt je bmm? als ze zacht aanvoelt en rekbaar cervixslijm kan het zijn dat je vruchtbaar bent.. het kan ook zijn dat je eisprong al geweest is.. je hebt nl nog een paar dagen "vruchtbare"dagen..
Hai, Ja, tweede ronde (ik kom net kijken ). Kan natuurlijk zijn dat het onregelmatig is, hoewel mijn eerste menstruatie keurig op tijd kwam nadat ik stopte met de pil. Daarom houd ik ook maar 28 dagen aan, want dat was het dus afgelopen maand ook. Ik las net idd over 6 dagen, maar de dag voor je eisprong wordt het rekbaar en kun je er draden mee trekken, en dat heb ik nu precies. Ik blijf gewoon doortesten (en sleur manlief zo mee naar bed, voor de zekerheid ).