Jaaa ze zijnsuper hoor, ze werken prima! Ik heb er de afgelopen maanden steeds mee getest, erg gemakkelijk vond ik. Het enige nadeel is alleen wel dat je je urine echt op moet vangen en het met een pipetje de druppels op de test moet laten vallen, dus niet ff snel snel... @hopes, spannend voor jou zeg, bijna je nod, ik duim mee voor je! Liefs Parels Hopelijk nu nog positief er mee testen
haha, thanks maar ik heb vanmorgen getest, maar negatief ik wacht af... had eigenlijk verwacht dat ik gisteren ongi zou worden...
Het kan nog steeds! Je nod is nog niet geweest, dus alles hoop is er nog voor je! Had je gister al last van voortekenen van je ongi dan?
@parels: ik voel me precies hetzelfde als altijd, alleen dat ik normaal altijd twee dagen voor nod spotting heb en nu niet... @Bapsie: ja, maar dan moet ik via internet bestelen en dat wil ik liever niet..
Heb je wel op tijd je ei gehad? Misschien juist wel een goed teken dan hoor, dat je geen spotting hebt gehad! Wanneer wil je weer gaan testen?
ik bestel altijd een zwanger worden set bij Mat care! 10 ovulatie testen 2 zwangerschapstesten voor 15 euro! ik heb alleen nu een hele voorraad zwangerschapstesten haha.. 2 per maand is net iets te veel
www.matcare.nl ze zijn nu in de aanbieding.. ze hebben altijd echt goeie aanbiedingen.. ik heb zelf die staafjes werken perfect
@Moesje1 Ik heb dat pakketje ook gekocht, en vandaag voor het eerst een ovulatietest gebruikt. Wat zijn die dinge eigenlijk klein haha. Maar inderdaad ze werken goed, zijn discreet verpakt en niet duur.
Ja zijn inderdaad kleine dingetjes.. ik had zoiets van toen ik hem openmaakte: waar is de rest?! is dit alles?! maarja ik hoop toch wel dat ik me eisprong binnenkort krijg.. :S ik heb nu al 8x zo'n test gedaan en telkens is het 1e streepje heel licht en dan weer ietsje donkerder dan de dag daarvoor.. maar nooit dezelfde kleur of nog donkerder! pff!
en met Mat Care...kan je extra vroeg testten dat is de reden waarom ik ze gekocht heb...ik kon nooit wachten tot ik 1 dag over tijd was...ik deed er altijd eentje 3 a 4 dagen voor mijn NOD... Ik heb er nu 4 1/2 dag voor mijn NOD positief mee getest!
ik denk dat ik nooit een positieve test in mijn handen zal houden.... hoeveel ik er ook overheen pies, hoe ik hem ook tegen het licht houd... er verschijnt 1 streep en de rest blijft maagdelijk wit! (logisch ook als je niet zwanger bent ;O))
ha ik vind zel fdie van kruidvat 2 voor 4,99 niet goed daar tegenover die van 6 of 7 euro van kruidvat weer wel wantik teste heel maar dan o heel licht met die goedkope en die andere was meteen positief maar ja is toch verschillend. succes en zal duimen voor julie ff een douch voor degene die hem kunnen gebruiken HCGHCGHCGHCGHCGHCGHCGHCG