Ik kan het nog niet geloven! Of misschien realiseer ik me nog niet wat het allemaal betekent... Eerlijk gezegd was ik vet chagrijnig toen ik de test deed , want ik had er totaal geen vertrouwen in. Maar mijn nod was eergisteren, dus ik dacht, ik moet vandaag wel testen, want morgen en overmorgen hebben we verjaardagen, dus op die dagen wil ik de teleurstelling van de negatieve test niet hoeven verwerken. En die zenuwslopende onzekerheid van afgelopen dagen wilde ik ook niet meer, ik wilde duidelijkheid, dus ik wilde niet tot tot daarna wachten. Heb mijn man zelfs nog afgesnauwd terwijl ik uit bed ging naar de badkamer. .....en toen ontstond er een tweede streep! Al heel snel, maar nog heel licht. Maar wel een streep. Dus ik roep heel verbaasd naar mijn man: "hij is positief". Geen reactie, dus ik ren terug naar de slaapkamer, maar hij lag niet meer in bed (zat ondertussen beneden op de wc). Ik ren terug naar de badkamer en zie de streep steeds dikker worden! Ik ren weer naar de overloop en roep naar beneden: "hij is écht positief!" Hij roept iets terug (geen idee wat, soort gegrom ofzo ) en ik ren weer terug om naar de streep te kijken. Hij is er echt! Ik heb me niet vergist! Vervolgens komt mijn man naar de badkamer en kijken we samen naar de test (hij pakt natuurlijk nog even de gebruiksaanwijzing erbij om te controleren of ik het resultaat echt wel goed geïnterpreteerd heb.) In de twee minuten erna maakt hij minstens drie ongepaste grapjes over hormonen en zwangere vrouwen, waarop ik tegen hem zeg: "nou, als mensen vragen of ik ergens last van heb door de zwangerschap, zeg ik, ja, van mijn man!" Ik voel me nu heel gek, want ik voel me niet anders. Merk aan niks dat ik zwanger ben. Mijn man is naar zijn werk, de wereld draait door. Alleen stilte om mij heen. Ik ben alleen en wordt overspoeld door mijn emoties. Nee, bedenk ik me nu: ik ben niet alleen; ik ben met z'n tweeën!
nou het klinkt vast gek maar tranen in me ogen bij je berichtje niet van verdriet maar het is net of ik je door het beelscherm voel, de blijdschap het ongeloof het is écht zo de langverwachte wens die nu echt uitkomt en natuurlijk ontzettend mooi geschreven meid van harte gefeliciteerd lekker van genieten laat het lekker doordringen HOERAAA JIJ BENT ZWANGERRRRRRRRRRRR
Dikke proficiat met je zwangerschap!!!!Geniet er maar volop van want het gaat allemaal ooooh zo snel voorbij!Ik hoop dat van zodra wij binnen 2 jaar opnieuw beginnen ook snel een positieve test in handen mogen hebben!!succes
Bedankt voor jullie reacties! @Mamaatje van 5: niet gek hoor, die tranen! Ik had weer tranen toen ik jouw reactie en jouw topic las! (Of misschien zijn we allebei wel gek )
Janna, van harte gefeliciteerd! Het is in het begin allemaal nog zo onwerkelijk! De test zegt genoeg natuurlijk maar nu is het afwachten op de echo en het horen van het hartje! Lekker genieten, meid! Fijne verjaardagen dit weekend!
wauw gefeliciteerd en wat schrijf je leuk Misschien een blog aanmaken tijdens je zwangerschap kunnen we (ik verheug me erop) leuke verhalen lezen! Echt super na 1 jaar proberen een posi test! Geniet ervan
Bedankt voor jullie felicitaties! En een blog bijhouden...?! Hhhmmm, ik voel me in ieder geval gevleid En het is wel een leuk idee. Ik zal er eens over nadenken!