Tip over de doos van babydump: zoek meteen iets leuks uit in de winkel, want de 5 euro bon kan je meteen besteden (positie en babykleding). Ik heb toen meteen een leuk rompertje uitgezocht: kostte 5 euro en was dus gratis!
Je kan een tas afhalen. Kost 2 euro en er zitten ook dingetjes in. Gewoon naar de stand gaan en in de rij gaan staan
di emoet je wel zelf ophalen en zijn vel gekleurde dozen maar maak je geen zorgen die krijg je pas met 3 maand geloof k nog genoeg tijd om het je familie en vrienden te vertellen gr marline
Die mensen heb ik ook al aan de telefoon gehad, ergste is ze bellen altijd onder het eten, en dat terwijl dat er nu toch allemaal al niet zo soepel in gaat (lees: blijft zitten).
Ik werd ook ghebeld over die telefoon (via de kruidvatdoos), maar heb gewoon gezegd dat ik al abb heb. Ze drong verder helemaal niet aan ofzo.. Wat zit er eigenlijk in de Kruidvatdoos?Ben wel benieuwd, heb nog geen bericht gehad! Blije doos van Prenatal vond ik ook super btw! Liefs Emma
Ik heb alleen die van prenatal aangevraagd (en gisteren opgehaald: leuke doos). Ben er niet zo happig op om m'n (adres) gegevens overal op te laten nemen in allerlei lijsten. @ kabouter klus: ik denk dat de meeste dozen later worden uitgedeeld, zo aan het eind van het 2e trimester.
die van etos krijg je rond de 3 maanden en die van prenatal met 7 maanden en die van kruidvat nog later (weet niet precies wanneer heb het nog niet)
die van de etos viel inderdaad tegen. de blije doos van de prenetal daar in tegen zaten leuke dingen in die ook wel te gebruiken zijn. die van de kruidvat? nou die moet ik nog steeds krijgen. ik denk niet dat die nog komt.