Zwanger dozen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door goddess tear, 1 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kristel

kristel Niet meer actief

Tip over de doos van babydump: zoek meteen iets leuks uit in de winkel, want de 5 euro bon kan je meteen besteden (positie en babykleding). Ik heb toen meteen een leuk rompertje uitgezocht: kostte 5 euro en was dus gratis!

2. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Je kan een tas afhalen. Kost 2 euro en er zitten ook dingetjes in.
    Gewoon naar de stand gaan en in de rij gaan staan ;)

3. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    di emoet je wel zelf ophalen en zijn vel gekleurde dozen
    maar maak je geen zorgen die krijg je pas met 3 maand geloof k nog genoeg tijd om het je familie en vrienden te vertellen :)
    gr marline

4. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0

Die mensen heb ik ook al aan de telefoon gehad, ergste is ze bellen altijd onder het eten, en dat terwijl dat er nu toch allemaal al niet zo soepel in gaat (lees: blijft zitten).

5. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

12 jul 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Ik werd ook ghebeld over die telefoon (via de kruidvatdoos), maar heb gewoon gezegd dat ik al abb heb. Ze drong verder helemaal niet aan ofzo..

Wat zit er eigenlijk in de Kruidvatdoos?Ben wel benieuwd, heb nog geen bericht gehad!

Blije doos van Prenatal vond ik ook super btw!

Liefs Emma

6. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Geldt dat voor de meeste dozen, dat je ze zo rond de 3 maanden krijgt?

7. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    Ik heb alleen die van prenatal aangevraagd (en gisteren opgehaald: leuke doos). Ben er niet zo happig op om m'n (adres) gegevens overal op te laten nemen in allerlei lijsten.

@ kabouter klus: ik denk dat de meeste dozen later worden uitgedeeld, zo aan het eind van het 2e trimester.

8. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    die van etos krijg je rond de 3 maanden en die van prenatal met 7 maanden en die van kruidvat nog later (weet niet precies wanneer heb het nog niet)

9. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    die van de etos viel inderdaad tegen. de blije doos van de prenetal daar in tegen zaten leuke dingen in die ook wel te gebruiken zijn. die van de kruidvat? nou die moet ik nog steeds krijgen. ik denk niet dat die nog komt.

Deel Deze Pagina