Hoi allemaal, Sind 3 maanden ben ik gestopt met de pil. Mijn eerste cyclus was 26 dagen en mijn tweede 27 dagen. Nu, mijn 3e ronde zit ik al op dag 32. Na 6 testen eindelijk deze test! Wat zeggen jullie? Kan en mag ik blij worden? Ik weet trouwens niet wanneer m'n ei is geweest. Voel me al wel dagen anders als anders. Deze foto is na 20 min gemaakt eerst moest ik meer turen en daarna dit resultaat! Alvast bedankt!
Kruidvat, zag al wel iets eerder wat maar na 20 min werd het echt duidelijk. Ik heb vorige week maandag echt last gehad van lage rugpijn en dacht toen oké ik wordt ongesteld, dit was op dag 25 dus dat was ook wel een logische gedachte. Vervolgens ben ik tot nu toe nog steeds niet ongesteld geworden, dus denk nu achteraf dat dit wel eens een innesteling had kunnen zijn. Dit is dus nu 9 dagen geleden. Zou dat kunnen? Iemand ervaring met innesteling voelen?
Hmm, dan blijft het nog even spannend! Haha. Ik zou even niet drinken/plassen en dan over drie uurtjes je tweede test doen.....
Ik zie het ook! KV was bij mij 9 dagen na eisprong ook niet / nauwelijks te zien. Misschien nog eens met action proberen? Spannend!
Heb die van de action ook nog liggen, is tie net zo gevoelig als kV? Gister was daar nog nauwelijks iets op te zien vandaar kV test weer in huis gehaald, daar heb ik er ook nog 1 van...ohh en t is al zo lang spannend met 6 dagen overtijd!!
Als je echt 6 dagen over tijd bent is die nog wel erg licht. Ik denk dat je cyclus dit keer iets anders loopt. Of je drinkt niks en plast eventjes niet en doet rond 11/12 nog 1 en anders morgen... Zenuwslopend dit!
Ja ik begin steeds meer te geloven dat m'n ei later is geweest. Dat krijg je als je geen ovulatie testen gebruikt, dit soort onzekerheid... Ik heb wel last van vlagen misselijkheid, pijnlijke borsten en soms wat beurs gevoel bij vagina.. Twijfel of ik weer ga testen vandaag... Straks staat er weer niets, wordt ik weer meer onzeker. Morgen denk ik weer met ochtend urine. Als 6 dagen me lukt moet 7 ook lukken
Vervolg: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/524637-help.html Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl