Hallo dames, daar ben ik weer Ik ga maandag een doosje met twee Clear Blue zwangerschapstesten met indicator kopen. Hoop hiermee een 2-3 en een 3+ te krijgen Maar wanneer hadden jullie een 2-3 en wanneer een 3+? Als ik maandag zou testen, dan ben ik 4+1, dan zou ik in theorie wel een 2-3 moeten krijgen toch?
Clear Blue geeft de weken aan vanaf de vermoedelijke bevruchting! Dus als je 4 weken zwanger bent, geeft deze 1-2 weken aan!
Het is ook maar net hoe snel je lichaam HCG aanmaakt. Als dat wat langzamer is, geeft de Clear Blue misschien 2-3 aan, terwijl je al 3+ bent.
Voor wat het nog waard is... Mijn test gaf pas 3+ aan toen ik al zo goed als 6 weken zwanger was en er ligt nu een heerlijk lief mannetje boven te slapen
Bedankt dames voor jullie ervaring!! Ik heb nu een best mooie Kruidvat met 15 dpo (4+1 dus), best donker streepje, denk dat ik vanmiddag de Clear Blue gewoon ga proberen in de hoop dat er 2-3 komt te staan, en zo niet doe ik hem over 3 dagen gewoon nog een keer
Ik had 3 dagen na mijn bloedverlies 1-2 staan toen was ik dus net 4 weken zwanger weer 3 dagen later stond er 2-3 op de test dus ik hoop op goede afloop na bloedverlies