Hai meiden, Gisteren een dag na nod een testje gedaan met ochtend urine zie rechter test. Vandaag met middag urine weer testen gedaan, zie linker test. Wat vinden jullie? Ik ga er maandag of dinsdag weer een testje tegen aan gooien om te kijken of ie donkerder word. Maar ben benieuwd naar jullie mening. Liefs
Kan t zelf nog niet heel erg zeker zeggen.. Je wilt toch graag een knal test. Kijk er ook wel kweenie hoeveel keer naar. Ben benieuwd wat de test maandag of dinsdag doet. Heb wel de hele tijd t trekkerige gevoel die ik bij menstruatie altijd heb.
Dank jullie wel. Ik wil eerst de volgende test afwachten voor ik echt heel gerust kan zijn dat t echt zo is. Maar dit brengt moed. Voor de zwangeren onder ons ook gefeliciteerd. Is het normaal dat je zo'n menstruatie gevoel heb? Heb t met me dochter namelijk niet gehad, daar had ik overigens nergens last van..het is dat de testen ja zeiden.
Zo'n test als de linker had ik toen ik zwanger bleek van mijn zoon, ik was toen 4 weken en 2 dagen. En zoonlief is nu een jaar Gefeliciteerd
Dat menstruatieachtige/trekkerige gevoel heb ik ook steeds gehad in het begin van mijn zwangerschappen dus laat je daardoor niet direct onzeker maken. Je hebt 2 hele mooie testen hoor, gefeliciteerd!
Amaranthas dat is toevallig als t idd zo is dat ik echt zwanger ben was t gisteren ook 4 weken en 2 dagen.
Dyson jij moet nog maar heel even zie ik. Ook nog gefeliciteerd alles goed gegaan in de zwangerschap?
Super geeft me meer vertrouwen er in. Zal morgen of dinsdag een extra test doen om te checken of ie nog donkerder is geworden