Na 2 maanden niet mee te hebben gedaan in het NOD forum, dan vandaag een positieve test in handen! Was een beetje teleurgesteld aan het raken.. en dan JUIST op het moment dat je er niet meer zo mee bezig bent.. BAM. Nog wel een beetje voorzichtig, want ik ben nog herstellende van een nierbekkenontsteking. Maar ik kon de blijvende pijntjes al niet thuisbrengen.. blijk ik gewoon zwanger! Laatste menstruatie op 27-10 met een cyclus van 29 dagen. Test van CB geeft alleen 1-2 weken aan. Is dat vreemd? Liefs! <3 PS: misschien hypocriet om me nu opeens weer te melden op het forum, maar ik had al allerlei enge nooit-zwanger-raak-perikelen bedacht toen ik het zo op de voet aan het volgen was..
gefeliciteerd!!! tav het aantal weken van de CB test, volgens mij meet die test de effectieve weken zeg maar, terwijl verloskundigen e.d. uitgaan van de 1e dag van je laatste menstruatie. Met andere woorden: je bent dan nu al 5 weken! Lekker he, die bonusweekjes erbij? Geniet van je zwangerschap!
@Ellen291982 @Madeliefje1987 @Eliz30 @natasha86 @riv @melanie1986 @missnien @Nath88 Wat heerlijk al die lieve berichtjes! Zo lief! @Kitty01 Ja, bijzonder dat het testje 1-2 zegt. Maar 5 klinkt opeens ZO zwanger! haha