Na weken afgevraagd te hebben waarom ik mij zo anders voelde, en waarom ik zo ontsettend moe was, kwam ik er gisteren achter dat ik zwanger ben. En sinds gisteren heb ik dan ook het gevoel dat ik een droom aan het beleven ben. omdat ik jaren terug depressief ben geweest, en als gevolg daarvan anorexia nervosia ontwikkeld had is mij verteld dat ik misschien nooit kinderen kon krijgen. Dus mijn verassing is groot, maar dit kleintje is meer als welkom. Zowel voor mij als voor mijn vriend. Aanstaande dinsdag ga ik naar de dokter om te kijken hoe ver ik ben. En vanavond het heugelijke nieuws met mijn ouders en s-ouders delen.
Gefeliciteerd, wat een gave verassing. Heb je al enig idee hoever je bent? Veel plezier bij de grootouders vanavond. Laat je even weten hoe het was, en hoever je bent? xxx
dank jullie wel voor jullie felicitaties. Na wat rekenwerk ben ik erachter gekomen dat ik nu ca. 6 weken zwanger ben. De grootouders in spe reageerden geweldig. Omdat ik het mijn moeder al eerder had verteld en mijn vriend zijn moeder ook al, zijn die al druk bezig geweest met zijn tweeën met plannetjes maken. De opa's waren aangenaam verrast. De afspraak bij de vk is gisteren ook gemaakt. Dus volgende week kan ik dat kleine ewtje in mijn buik al zien. Ik kan niet wachten om dit kleine leven in mijn buik te voelen en zien groeien. Een spannende tijd
Super voor je meis. Nu lekker genieten. En het is zo leuk om je kindje te zien. Ook al lijkt het dan nog niet op een kindje. xxx