Eindelijk, na anderhalf jaar proberen vanochtend een positieve test in handen voor ons tweede wonder! Ik kan het gewoon nog niet geloven! Fingers crossed dat het allemaal goed mag gaan! WHAAAA!
Es! bij mij hetzelfde verhaal!!!!! Alleen wordt het bij ons ons eerste kindje Wij zijn nu 16 maanden bezig... Wij hebben 5 okt een samenlevingstest gehad (dat betekend dat je zo'n 10 uur van te voren moet vrijen en dat ze daarna in het ziekenhuis gaan kijken wat het sperma in de baarmoeder doet...)... met een negatieve uitslag.. mijn man zijn zaad bewoog wel maar zwom niet.. en ze moeten wel zwemmen! dus werd er gezegd "kom maandag nog meer een keer" dus wij maandag 8 okt weer heen.. weer een samenlevingstest gedaan... maar weer de zelfde uitslag.. we waren erg verdrietig en teleurgesteld... bij mij zag het er super uit allemaal! maar het zaad van mijn man was weer niet aan het zwemmen... Dus we hadden de hoop alweer opgegeven deze maand... Mijn temp bleef hoog... en we zijn gister samen naar de voorstelling "Help! ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" geweest dus we zijden tegen elkaar we gaan gewoon testen dan zien we wel... STAAN ER GEWOON 2 STREPEN! We hebben daarna nog 2 x getest haha en kunnen het nog niet geloven! Es, gefelciteerd! we zijn dan nu allebei 4 weken toch?
Thanks allemaal! Het is nog niet te bevatten. Daantje, wat een WONDER is het dan toch he? Dan toch zomaar ineens spontaan zwanger! Ik ben volgens de berekeningen nu 3 wk en 4 dagen, dus nog heel pril. Daarom, fingers crossed!!!
Ja het is echt ongelofelijk.... Ik geloof het ook nog niet helemaal.. Of ik in en soort droom zit... Maar het is ECHT zo!!!! Ik ben volgens de berekeningen 4 weken en 3 dagen... Inderdaad fingers crossed!!!!
Jeetje spannend he, als het nog zo kort is! Ik wist het ook al zo vroeg, ben nu iets meer dan een weekje verder. Ik duim voor je! Gefeliciteerd!