Bellen jullie privé?

Discussie in 'Stel je vraag aan het UWV webcareteam' gestart door exciting, 17 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Hallo,

Mijn werkgever heeft mij ziek gemeld bij het uwv ivm dreigende uitdroging.

Ik ben nu een paar keer gebeld de afgelopen dagen, maar elke keer lag ik te slapen en had ik dus een gemiste oproep. Alleen is dit steeds een privé nummer, en kan ik dus ook niet terug bellen. Wellicht is het reclame voor het een of ander want dat gebeurt ook regelmatig, maar ik dacht misschien is dat het uwv ook wel? Bellen jullie privé of niet?

Mvg exciting

2. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

Beste Exciting,

Ik begrijp dat je graag wilt weten of je door UWV gebeld bent of niet. Het klopt inderdaad dat UWV belt zonder nummerherkenning en dat UWV meerdere belpogingen zal ondernemen. Mocht dit niet lukken? Dan zal er op mijn UWV een brief voor je worden klaargezet met het verzoek om telefonisch contact op te nemen. Mijn advies is dan ook om mijn UWV goed in de gaten te houden.

Ik wens je sterkte en beterschap toe!

Met vriendelijke groet,

Erik
    UWV Webcareteam

3. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    bedankt voor uw reactie! volgens mij ligt mijn uwv eruit! de site doet het namelijk niet!

mvg Tineke

4. UWV

UWV VIP lid
    Medewerker

Graag gedaan! Mocht inloggen niet lukken? Dan is het advies om eerst de internetcookies te verwijderen van je PC. Voor meer informatie, zie hier.

Mocht het wederom niet lukken? Probeer dan een andere internetbrowser (bijvoorbeeld; Internet Explorer, Edge, Chrome of Mozilla Firefox).

Met vriendelijke groet,

Erik
    UWV Webcareteam

Deel Deze Pagina