Zwanger en 3 ploegendienst..

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by KleinMeisje93, Jun 16, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

hee dames.
    Vandaag heb ik een gesprek gehad bij een uitzendbureau en hebben ze een baan in een fabriek waar je dus spullen in en uit moet pakken.. maar dit is dus een 3 ploegendienst, ik heb aangegeven dat ik daar over na wil denken maar wel eerst dagdiensten wil draaien..

Kunnen avond en nachtdiensten kwaad nu ik dus zwanger ben?

2. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

Sep 3, 2013
    3,837
    2,180
    113
    Female
    Het kan geen kwaad. Ik heb by myn dochter. Ook gewoon alle diensten gedraaid.
    Na de 12 weken hoef je geen nachtdiensten meer te werken.
    Ik werk nu alleen avonddiensten ivm oppas voor onze dochter. Ben nu zwanger van de 2e. Het is zwaarder maar prima te doen.

3. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Tot de 12wk kan geen kwaad zei mn gyn. Maar na de 12wk mocht ik ze niet meer draaien.
    Moet zeggen dat ik met 7wk ak gestopt ben met de nachten want werd er kotsmisselijk van dat mijn bbioritme omgedraaid werd. Terwijl ik daar anders nooit last van heb gehad.

4. KleinMeisje93

Bedankt voor jullie reactie :)

Ik heb nog niet aangegeven dat ik zwanger ben dus ik weet niet of ze het een probleem vinden als ik het dus pas na de tweede echo vertel...

5. Haver11

Haver11 Fanatiek lid

Sep 3, 2013
    3,837
    2,180
    113
    Female
    Ik heb bij mijn vorige zwangerschap verteld toen ik 9 weken was geloof ik, en ik had toen 3 nachten, waarvan 1 al gewerkt. Toen ik het had verteld vroegen mijn collega's of ze die van mij moesten overnemen. Dat was wel heel erg fijn.
    Vind juist de eerste 12 weken nachtdiensten wel zwaar.. dan heb je de meest vervelende kwaaltjes ( over het algemeen )

6. Roxje

Roxje Actief lid

Apr 17, 2017
    133
    52
    28
    Female
    Groningen
    Het kan geen kwaad , maar je bent niet meer verplicht om nachten te draaien.
    Hoeveel kilo moet je tillen ? Op gegeven moment mag je ook niet meer zo veel tillen.
    Je hoeft je werkgever pas 4 weken voor verlof in te ligten , eerder lijkt me handig .

7. KleinMeisje93

Dat weet ik nog niet, ik word maandag gebeld wanneer ik kan beginnen, dan weet ik ook meer.

Share This Page