ik ben zwanger ik heb net een positieve test gehad en kan het niet geloven Net nu dat ik geopereerd moet worden voor galstenen volgende week Vorige maand hoopte ik het zo erg en toen was het negatief, mijn cyclus bleek te zijn versprongen van 28 naar 33 dagen, nu had ik echt verwacht dat vandaag mijn zouden komen, dus toen dat niet zo was toch maar getest en ................ ja man hartstikke plus ik ga gelijk vandaag overleggen met het ziekenhuis over de narcose voor de operatie
bedankt allemaal, ik begin er een beetje aan te wennen Inderdaad Bapsie, ik heb net gebeld met de chirurg en hij heeft overleg gehad met de gynocoloog, en ik moet inderdaad wachten met de operatie, het wordt nu verschoven naar januari, dus na de eerste 3 maanden zeg maar, maar dan moet ik sowieso geopereerd worden want de chirurg raadt me af om te wachten met opereren tot na de zwangerschap dat gaat dus heel erg spannend worden voor me
hey mandarijn gefeliciteerd ! volgens mij kun je gewoon geopereerd worden hoor maar overleg het even ! L.sybje
Van harte gefeliciteerd. Dat alles goed mag gaan, je kan genieten van je zwangerschap en straks een heerlijk wonder in je armen mag houden!