Ik ben eingelijk wel benieuwd hoeveel meiden dit hebben meegemaakt. Ik heb zelf nu een baby van twee weken ons kleine wondertje, ik ben dus door de pil heen zwanger geraakt ondanks dat de gyn zei dat het nu 100 procent zeker was dat ik niet zwanger kon raken(omdat ik ook nog pco heb en dus heel veel moeite moet doen om zwanger te raken). Mijn man zou zich laten helpen en ik had een zware pil om mijn pco in de hand te houden zodat ik niet zoveel cystes in mijn eierstokken zou hebben. Het was een super grote verassing we kwamen er achter toen ik acht weken ver was wat een wonder!!!!!! Moest wel heel erg wennen dat dit ons was overkomen en kon het pas geloven toen ik 20 weken was! Ook omdat we bij onze andere kinderen hormonen moesten spuiten enzo... Hij is nu twee weken oud en elke keer als ik in het wiegje kijk denk ik wat een wonder dat we nog een kindje mochten krijgen!!! groetjes will
Laatste zwangerschap.. Maar ik was 2 keer ziek geweest die maand... Kwam er met 7 weken achter. Helaas is mocht het niet bij ons blijven.
Ik door de pil en condoom. Ik kwam er ook pas achter toen ik 6 weken was. Waren totaal niet bezig met een kindje, dus ons leven stond nog al op zijn kop. Maar we waren er direct wel heel blij mee!
Ik lees even mee. Ga er hier morgen/dinsdag een testje tegen aan gooien.Slik de Cerazette pil maar heb mij een beetje te veel kwaaltjes.
hadden jullie ook mensen die zeiden, dat heb je dan expres gedaan? ik wel omdat ik al drie jongens had zei er dus iemand dat heb je erom gedaan om een meisje te krijgen......stom mens was dat.... en het is weer een jongentje geworden hahah ben haar nog niet weer tegen gekomen kijken wat ze nu gaat zeggen....
Wat een lompe opmerking zeg. Als je het expres had gedaan had je gewoon niet meer aan de pil gegaan lijkt me. Snap sommige mensen echt niet.Misschien jaloezie?
Het is nooit gezegd, maar ik weet zeker dat er mensen zijn geweest, en het misschien nog steeds denken. Mensen praten toch graag en hebben graag een oordeel over een ander. wat een achterlijk mens inderdaad! Net alsof je expres de pil gaat vergeten om te gokken dat de vierde dan toch een meisje wordt...
Ik ben zwanger geraakt door de lovette van me oudste. Na de bevalling zei me huisarts ook dat ik deze pil nooit had mogen hebben, omdat dit een nieuwe generatie pil is......En ook ik kreeg de verwijten dat ik het allemaal met zin had gedaan. Ik weet zelf wel beter.....
Hi Willow, Wat super dat jullie zo onverwacht nog zo een prachtig wondertje hebben mogen krijgen. Hier was ik gewoon aan de pil (microgynon 30), slikte hem gewoon netjes en ben hem nooit vergeten te nemen, maar bleek dus wel zwanger te zijn van Malou en Ruben. In het begin enorm wennen aan het idee dat we zwanger waren en zelfs twee kindjes verwachtte, maar uiteindelijk alleen maar dolgelukkig dat ze bij ons zijn gekomen . Liefs Hanneke.
Ja ik ook Microgynon 30, kwam er achter toen ik een mk kreeg. Slikte de pil altijd door dus merkte het niet echt. Werd toen plots ongesteld en echt met heftige krampen om de paar minuten. Man is arts en zei opeens het lijkt wel alsof je weeën hebt en is gaan timen. Bleek netjes 5 minuten tussen te zitten en uiteindelijk kwam er ook iets heel kleins uit. Maar waren er niet mee bezig, ben er ook nooit verdrietig over geweest gelukkig.
Hier ook microgynon 30 waar ons 2e schatje doorheen is gekomen... Gewoon een sterke wil, nu nog steeds
Hier ook de mycrogryon 30 en zwanger geworden. Nu had ik wel doorbraak bloedingen en ging ik aan de 50 maar de arts ons dat voor me jonge lijf (ongeveer 20 toen) te veel dus moest weer naar de 30. Weer doorbraak dus weer naar 50 dit paar keer. Uiteindelijk gebleven op de 50. Plots bleek ik zwanger niet ziek geweest trouwe slikker enz.. Maar door gewissel waarschijnlijk doorheen geglipt.
hoi meiden! Hier ook dwars door de pil (microginon 50) zwanger geworden. Was totaal niet de bedoeling omdat we beiden nog jong zijn,maar wel welkom! Bij ons ook mensen die vroegen of dat ik expres de pil vergeten was, maar ben een weekje best ziek geweest van de chinees! We hebben gelukkig nog een tijd om alles in orde te maken, want we moeten zelfs nog een huis!
persoonlijk noem ik dit dus niet door de pil heen zwanger worden. er was een gegronde reden waardoor de pil minder werkzaam kon zijn (bij ziekte is daar niet altijd wat aan te doen hangt af in welk termijn van je cyclus ziek wordt en wanneer je seks hebt (gehad)) Maar ik noem persoonlijk door de pil zwanger worden vrouwen die hem trouw slikken geen pillen zijn vergeten niet ziek zijn geweest of ab hebben gehad. al die anderen zijn zwanger geworden door verminderde werking van de pil door 1 van bovengenoemde omstandigheden (niet dat je het dan zelf in de hand had. maar dan weet je wel dat er een kans is en niet complete shock) (misschien dat ik het niet goed nuanceer bedoel het echt niet rot.) O !! en nog gefeliciteerd met je zw-schap. geniet van je wondertje. want dat is het altijd.
Wij hebben het ook meegemaakt. En over 4 weekjes verwachten we ons zoontje. Ben zover ik weet niet ziek geweest. Maar was achteraf een te lichte pil. Er zijn genoeg mensen geweest die hebben gevraagd of het express was maar dat zeker niet. Maar het is nu ongelofelijk welkom ! Zou niet anders meer willen!