Lieve... 1 van de drie Zaterdag zijn we erachter gekomen dat we zwanger zijn we hebben een verschrikkelijk hectische week achter de rug, moeder met hartinfarct, opa met herseninfarct, ik zwanger, ben vandaag bij de bevalling van mijn vriendin geweest en zus heeft een klaplong gekregen vandaag! Nu heb ik daar door vrij veel spanning en dat gaat ALLEMAAL naar mijn buik, en ik heb dus al de hele week buikpijn, en soms is het over, maar vandaag is het al de hele tijd aanwezig, het lijkt op de allereerste pijn die ik voel als ik ongi moet gaan worden, die pijn hield altijd een paar dagen aan en dan werd ik ongi, dus zoals je begrijpen kunt maak ik me nu echt zorgen over de baby! Kan de baby hier wel tegen? Of is dit een vrij normaal zwangerschapsverschijnsel, hebben meer vrouwen dit? of moet ik naar de dokter toe stappen? Liefs MyLo
hoi, tjonge, wat maak jij veel mee zeg in korte tijd. De baby kan hier gelukkig tegen! Mocht je een miskraam krijgen, die kans is gelukkig niet heel groot, dan komt het eigenlijk altijd door een aanlegstoornis van het kindje zelf, en niet door iets van buitenaf. Buikpijn hoort erbij, een ongesteldachtig gevoel. De baarmoeder groeit en dat veroorzaakt die pijn. Hoef je niks aan te doen, vroeg naar bed, warme douche of bad en een kruik kunnen verlichting geven. Sterkte met alles! Mirjam